Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaraE
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 04-05-2021
Mijn vraag
...ik heb de eufy deurbel, maar heb hem per ongeluk met het installeren in mijn Home app gezet. Nu kan ik de HomeBase2 niet verbinden omdat hij zegt dat hij verbonden is met de Home-app. Ik heb de eufy app al verschillende keren verwijderd ook heb ik hem uit de Home app gedaan. Ik heb zelfs een nieuw account aangemaakt. Maar hij blijft zeggen dat ik verbonden ben met de Home app. En anders de HomeBase moet resetten. Alleen dat gaat niet met dat pinnetje en zelfs met een lange paperclip gebeurd er niets. Ik ben ten einde raad, ik weet het niet meer. Iemand een oplossing ???

Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Eufy Video deurbell 2K ( battery-Powered ) set
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...verwijderen app uit de Home app-Resetten lukt niet -verwijderen app- Nieuw mail adres met wachtwoord.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:00
@JaraE: Hoewel de deurbel natuurlijk een camera heeft, schuif ik deze toch even naar Duurzame Energie & Domotica :)

Ticking away, the moments that make up a dull day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostvSteen
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 25-05-2021
Weet niet of ik hier goed ben maar had vraag over stroom naar deurbel. Ik heb nog trafo die 4, 6 of 8V geeft met 0,5 A , is die 0,5 A genoeg want dacht dat ik ergens had gelezen 8V met 1,0A?
Hoor graag jullie tips
B.v.d
Joost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EV.
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 28-11-2021

EV.

Ik heb onlangs een eufy deurbel aangekocht. Zodra ik wat verder weg van huis ben, via smartphone, via 4G , mijn camerabeelden van de deurbel wil bekijken, staat deze offline in de app. Een andere camera werkt perfect en kan ik op afstand bekijken. De deurbel werkt soms wel, soms werkt het niet. HELP wat kan ik hier aan doen? Wie kan me helpen? Als ik thuis ben en smartphone op 4G zet, werkt het wel . Hoe komt dit toch.

Graag hulp, dank voor antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speeddevillm
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 09-02-2022
@EV. dit probleem heb ik ook met mijn deurbel deze heb ik pas een week.
hoe heb jij dit opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Ideale Man
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 26-07 15:09
Hoi

Ik weet niet of ik hier goed zit, maar kon geen andere plekken vinden.

Ik heb problemen met het toevoegen van de deurbel aan de homebase 2. Toen hem heb gekocht in november 2021 ging het koppelen vanzelf en werkte het goed. Totdat ik de persoon niet kon verstaan die aanbelde. Ik heb toen besloten om de deurbel te resetten en opnieuw te verbinden, maar helaas hij ziet mijn deurbel niet meer. Ik heb alles al gereset de homebase en de deurbel. De homebase zit rechtstreeks op de route. Ik heb gecontroleerd of ik op dezelfde wifikanaal zit met de telefoon. Deurbel is hemaal opgeladen. Helaas werkt de verbinding nog steeds niet. Heb toen besloten een filmpje te maken en te sturen naar helpfunctie in de app. Helaas krijg ik alleen de melding om dezelfde wifikanaal te gebruiken. Heb de homebase toen op wifi gezet, dat maakt ook niets uit.

Misschien weten jullie wat het probleem is? Anders is het wel zonde van het geld.
Pagina: 1