Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
De pc zelf betreft puur een game pc. Aan het scherm van de game-pc wil ik ook mijn werklaptop hangen zodat ik die ook kan gebruiken voor werkdoeleinden. De game pc heeft maar 1 scherm nodig, ik heb nog een ander scherm hier staan zodat ik voor werkdoeleinden 2 schermen heb. In mijn lijstje staan 2 schermen, ik zou graag jullie advies willen hebben welk scherm ik het beste kan nemen. Ergens ben ik nog wel bang voor RSI klachten bij die 34"van Ilyama.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
1750,- (Excl. videokaart, toetsenbord, muis en headset, die heb ik al).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Videokaart (RX 6800), toetsenbord, muis en headset heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijstje onderaan (er staan bewust 2 monitors en 2 psu's in!)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Mijn voorkeur gaat uit naar een stille pc.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Als het goed is heb ik mijn huiswerk gedaan en kunnen onderstaande componenten met elkaar overweg (volgens de lijstjes die ik kon vinden op de website van Gigabyte althans haha). Waar ik jullie mening graag over wil:
- Welke psu heb ik nodig, ik denk dat de 650W voldoende is?
- Welk scherm zou voor mij beter zijn? Ik wil het scherm ook gebruiken als 1e monitor van 2 monitors in een werk setup. De Dell lijkt kwalitatief beter maar is maar 27" (groot zat voor werk), de 34" is groter en lijkt daardoor leuk om op te gamen maar ik weet niet of dit handig is voor werk, zo'n widescreen.
Ik ben benieuwd naar jullie mening!
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
De pc zelf betreft puur een game pc. Aan het scherm van de game-pc wil ik ook mijn werklaptop hangen zodat ik die ook kan gebruiken voor werkdoeleinden. De game pc heeft maar 1 scherm nodig, ik heb nog een ander scherm hier staan zodat ik voor werkdoeleinden 2 schermen heb. In mijn lijstje staan 2 schermen, ik zou graag jullie advies willen hebben welk scherm ik het beste kan nemen. Ergens ben ik nog wel bang voor RSI klachten bij die 34"van Ilyama.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
1750,- (Excl. videokaart, toetsenbord, muis en headset, die heb ik al).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Videokaart (RX 6800), toetsenbord, muis en headset heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijstje onderaan (er staan bewust 2 monitors en 2 psu's in!)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Mijn voorkeur gaat uit naar een stille pc.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Als het goed is heb ik mijn huiswerk gedaan en kunnen onderstaande componenten met elkaar overweg (volgens de lijstjes die ik kon vinden op de website van Gigabyte althans haha). Waar ik jullie mening graag over wil:
- Welke psu heb ik nodig, ik denk dat de 650W voldoende is?
- Welk scherm zou voor mij beter zijn? Ik wil het scherm ook gebruiken als 1e monitor van 2 monitors in een werk setup. De Dell lijkt kwalitatief beter maar is maar 27" (groot zat voor werk), de 34" is groter en lijkt daardoor leuk om op te gamen maar ik weet niet of dit handig is voor werk, zo'n widescreen.
Ik ben benieuwd naar jullie mening!
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 305,- | € 305,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B550 ELITE V2 | € 122,98 | € 122,98 |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master Silencio S600 Tempered glass | € 100,75 | € 100,75 |
| 1 | Monitoren | Dell S2721DGFA Zwart | € 397,- | € 397,- |
| 1 | Monitoren | Iiyama G-Master GB3461WQSU-B1 Zwart | € 459,90 | € 459,90 |
| 1 | Processorkoeling | AMD Wraith Prism | € 24,99 | € 24,99 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL2K16G36C16U4B | € 188,74 | € 188,74 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM650 (2019) | € 92,75 | € 92,75 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM750 (2019) | € 106,- | € 106,- |
| 1 | Solid state drives | XPG SX8200 Pro 2TB | € 231,55 | € 231,55 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.029,66 | ||