Volgens mij ontvang ik het Magazine niet. Recente covers?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inorde
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-09 08:11
Hoi, ik heb het gevoel dat ik enkele Tweakers Magazine's niet heb ontvangen. Gezien deze een keer in de twee maanden komen en ik er twee gehad heb sinds mijn abonnement startte in September 2021. Maar misschien ligt het aan mijn geheugen, en na het lezen bewaar ik de magazines verder ook niet.

Daarom wilde ik vragen of iemand wellicht de cover van de laatste twee magazines kan laten zien?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-10 12:03
plan: Tweakers en Hardware Info bundelen krachten, voor de echte techliefhebber
Het gezamenlijke magazine loopt tot het einde van dit jaar gewoon door, maar zal daarna stoppen. De tijd die we nu besteden aan alles wat komt kijken bij het maken van een tijdschrift, willen we besteden aan wat we online doen, want daar ligt uiteindelijk onze kracht. Het type content dat je nu in het magazine vindt, wordt natuurlijk ook in 2021 online gepubliceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inorde
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-09 08:11
Oh, dat heb ik volledig gemist, dat is erg jammer, want het is prettig om af en toe van het scherm weg te zijn. Het was me ook niet gelukt om dit zo te vinden, ik heb wel een paar minuutjes zitten zoeken. :-)

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

inorde schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 08:44:
...sinds mijn abonnement startte in September 2021.
Het zal wel een typefout zijn... ;)
Maar een abo wat in de toekomst nog moet gaan starten?!? :+

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• job_h
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-09 11:37
Ik wil ook wel even kwijt dat ik het magazine mis. Online artikelen lezen voelen voor mij absoluut niet hetzelfde als rustig op de bank een beetje kunnen bladeren. Even geen beeldscherm voor m'n neus na een werkdag was fijn. Jammer.