Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yvonne1959
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 06-05-2021
Mijn vraag
...

goede dag. Ik heb heb een xiaomi tv stick gekocht en ik wilde mijn samsung a10 telefoon hier aan koppelen. er word gezegd dat ik in google moet zeggen google stel mijn apparaat in. en dan zou ik de mi ti stick moeten zien. ik heb mijn locatie en bleutooth aangezet maar toch zie ik de stick niet verschijnen. kunt u mij aub helpen ik kom er echt niet uit. ik ben nu al ruim 5 uur bezig en het lukt me niet. aub help.
Ik ben een oma van 62 en wil graag dit apparaat aan de gang krijgen om mijn kleinzoon een plezier te doen. Het is me wel gelukt om hem voor de rest aan de gang te krijgen. dus ik kan wel de apps downloaden en gebruiken. Maar ik wil zo graag mijn telefoon kunnen gebruiken vanwege sommige apps die daar op staan en die ik ook niet aan de gang krijg op de stick. Zoals bv discovery plus. En die staat wel op mijn telefoon. Hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel en mij kan/wil helpen hier mee.
Alvast heel erg bedankt voor de hulp.
vr gr
Yvonne

...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

[ Voor 81% gewijzigd door yvonne1959 op 04-05-2021 00:41 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topic verplaatst vanuit Cryptocurrencies, is hier waarschijnlijk beter op zijn plaats.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accretion
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 07:20

Accretion

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Zitten beide apparaten op hetzelfde netwerk?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AhvY6VwKoVL3hm65H5AzgcfhWow=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GasgRXbwTzQ42ujRJ6BgcpmQ.jpg?f=fotoalbum_large

Bij mij zit rechtsonder in de bovenbalk (na uitschuiven) een "Screencast" optie, om het scherm te delen.

Dit zelfde icoontje komt ook bij apps zoals Netflix te staan; waardoor ik ook direct films kan afspelen zonder m'n scherm te hoeven delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-09 22:58

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Deze vraag past veel beter in [Mediaplayer] Het Xiaomi Mi Box en TV Stick topic

Veel succes daar! :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.