Problemen met aanmelden PlayStation network

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pohaa
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 01-01-2023
Goeie avond iedereen

Sinds een paar weken heb ik problemen met het aanmelden op mijn PlayStation network.
Ik krijg iedere keer dezelfde foutmelding namelijk “WS-37469-9“. Na wat rond gekeken te hebben op internet is dit een foutmelding die komt bij een ban van ps4 zelf. Maar ik heb reeds contact opgenomen met PlayStation support en daar werd me verteld dat er niets aan de hand is met mij account.

Ik kan wel verbinding maken met internet op mijn PlayStation maar ik kan me niet aanmelden op mijn PlayStation network. Volgens PlayStation support heeft dit te maken met mijn configuraties bij mijn provider. Dit kan wel kloppen want als ik mijn PlayStation aan een vriend geef om bij hem thuis te testen werkt alles perfect, dus ook PlayStation network. Dus dit probleem heeft duidelijk te maken met mijn internet. Mijn provider is Proximus. Ik heb met hun ook al contact opgenomen maar die konden mij niet verder helpen omdat er niets van storing valt te zien op mijn internetverbinding.

Als ik rond kijk op internet zijn er heel wat oplossingen maar ik heb de meeste al geprobeerd maar tevergeefs. Weet iemand hoe ik dit internetprobleem kan oplossen?

Ps: ik wist niet onder welke onderwerp ik dit moest zeggen. Ps4 of Proximus.

Alvast bedankt

Grtz

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:08
Pohaa schreef op maandag 3 mei 2021 @ 23:50:
Goeie avond iedereen

Sinds een paar weken heb ik problemen met het aanmelden op mijn PlayStation network.
Ik krijg iedere keer dezelfde foutmelding namelijk “WS-37469-9“. Na wat rond gekeken te hebben op internet is dit een foutmelding die komt bij een ban van ps4 zelf. Maar ik heb reeds contact opgenomen met PlayStation support en daar werd me verteld dat er niets aan de hand is met mij account.

Ik kan wel verbinding maken met internet op mijn PlayStation maar ik kan me niet aanmelden op mijn PlayStation network. Volgens PlayStation support heeft dit te maken met mijn configuraties bij mijn provider. Dit kan wel kloppen want als ik mijn PlayStation aan een vriend geef om bij hem thuis te testen werkt alles perfect, dus ook PlayStation network. Dus dit probleem heeft duidelijk te maken met mijn internet. Mijn provider is Proximus. Ik heb met hun ook al contact opgenomen maar die konden mij niet verder helpen omdat er niets van storing valt te zien op mijn internetverbinding.

Als ik rond kijk op internet zijn er heel wat oplossingen maar ik heb de meeste al geprobeerd maar tevergeefs. Weet iemand hoe ik dit internetprobleem kan oplossen?

Ps: ik wist niet onder welke onderwerp ik dit moest zeggen. Ps4 of Proximus.

Alvast bedankt

Grtz
toon volledige bericht
Is je PS4 via WIFI verbonden met internet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frieks
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 07-07 08:05
Zie hieronder een topic met dezelfde vraag als jij. Misschien staat het antwoord ertussen.

Klikker de klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pohaa
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 01-01-2023
Mijn ps4 is verbonden via WiFi maar ik heb kabel ook geprobeerd maar dit geef dezelfde foutmeldingen.

Ik heb inderdaad die topic ook doorgenomen maar de meeste dingen heb ik ook geprobeerd zonder enige succes. Want bij mij werkt geen enkel spel online dus het is niet specifiek op 1 spel.
Ik heb vandaag de ps4 gekregen van mijn schoonbroer (werkt bij hem thuis wel perfect) maar als ik die verbind met mijn internet hier thuis krijg ik dezelfde foutmeldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:08
Pohaa schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 01:50:
Mijn ps4 is verbonden via WiFi maar ik heb kabel ook geprobeerd maar dit geef dezelfde foutmeldingen.

Ik heb inderdaad die topic ook doorgenomen maar de meeste dingen heb ik ook geprobeerd zonder enige succes. Want bij mij werkt geen enkel spel online dus het is niet specifiek op 1 spel.
Ik heb vandaag de ps4 gekregen van mijn schoonbroer (werkt bij hem thuis wel perfect) maar als ik die verbind met mijn internet hier thuis krijg ik dezelfde foutmeldingen.
als je de kabel probeert schakel je dan de wifi volledig uit ?
en heb je de netwerkinstellingen al eens volledig gereset?

[ Voor 4% gewijzigd door boyette op 05-05-2021 03:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:10
Misschien word je geblokkeerd door Akamai: https://community.akamai....why-is-akamai-blocking-me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:18
Heb je dit geprobeerd?

https://connection.support.playstation.com/#!/

Heb je ook de laatste update van de PS4? ( Heb je de PS4 ook een update laten checken )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulvitesse
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18:37
Ik heb dus precies hetzelfde probleem. Ziggo is mijn provider. Hoorde van vrienden dat zij het ook wel eens hebben. Heel vreemd, hiervoor geen last van gehad
Pagina: 1