[Neostrada] Ervaring bij storing

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Ik heb al een tijdje een hostingpakket bij Neostrada en daar loopt ook mijn belangrijkste e-mail adres (via eigen domein)

Helaas, om een of andere reden komt er geen mail meer binnen. Kan natuurlijk zijn dat er een storing is ofzo, echter.... Heel Neostrada lijkt niet meer te bestaan! (Tenminste, tot nu toe had ik alleen contact met de administratie, die weten altijd prima facturen te versturen en waren zelfs bereikbaar voor vragen) Ik heb mij probleem via hun support mail kenbaar gemaakt maar geen enkele reactie. (vanaf een ander mail adres dat niet bij hun gehost staat, dus daar kan ik wel mail ontvangen) Telefoon hebben ze niet. (tenminste, dat publiceren ze niet, enige nummer dat Google weet zit een bandje achter dat zegt dat ze geen support leveren en de verbinding verbreken.)

Weet iemand toevallig nog ingangen daar? Langsrijden zal in corona tijd ook wel weinig zin hebben. (Kan hooguit een steen door de ruit gooien, lucht wel op maar lost niet mijn problemen op)

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Zo te zien reageren ze vaker niet / krijgen geen goede beoordeling.
https://www.kiyoh.com/reviews/1047842/neostrada_b_v_

[ Voor 16% gewijzigd door RobbyTown op 03-05-2021 17:07 ]

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Ik begon een beetje aan alle bellen te rammelen waar ik bij kon maar nu lijkt het ineens opgelost te zijn. Die credits verdienen ze nu natuurlijk ook. (al blijft het erg slecht dat ze uren lang niets laten horen en totaal onbereikbaar zijn)

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _NooT_
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 15-05 18:35
Het gaat steeds verder achteruit bij Neostrada.

Bij mij liep vorige week de server vast doordat een cpu overbelast raakte.
Het heeft 8!!! dagen geduurd voor ik een reactie kreeg dat er ondertussen geen probleem meer was.

No shit. Dat had ik ondertussen al lang opgelost.
Kostte me wel de nodige moeite, want ik kreeg ook nog eens met een ip-blok te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaraBee
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Hallo, de CPU, is dat wat die melding veroorzaakt in cPanel dat je tegen de resource limit aanzit?
Ik heb tegenwoordig regelmatig last met de e-mail. Er is trouwens nog een thread over hoe Neostrada stil is gevallen (die met de prijsverhoging 2019 in de titel).

Ik wil graag overstappen, maar wil graag weten of ik op die CPU of iets moet letten voor ik ergens anders een nieuw pakket kies.