Iiyama GB3466 of GB3461

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• RobbieN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-11 02:20
Onlangs heb ik een Coolblue bon ter waarde van €350 ontvangen. Mooi moment om mijn monitor te upgraden.

Ik zou graag een ultrawide willen en nu twijfel ik tussen de VA en IPS schermen van iiyama. Nu speel ik voornamelijk games zoals Cyberpunk, Civilization, Anno en Rocket League. Zelden speel ik FPS en dan al zeker niet competetief.

Welke van de twee schermen zouden jullie aanraden?

Of is het veel verstandiger om er €400 extra tegenaan te gooien en toch te gaan voor de LG 34GN850? Deze is overigens niet op voorraad bij CB.

Alle reacties

• RobbieN
Topic mag op slot of in de prullenbak.
Heb de GB3466 besteld.

• Jabadabadoe1
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 09-12-2021
RobbieN schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 11:29:
Topic mag op slot of in de prullenbak.
Heb de GB3466 besteld.
Hoe bevalt die?

• RobbieN
Helemaal top!

Black smearing, ik kan het niet echt zien. Wat ik op YT zag is helemaal niet representatief.

Flikkeren, heel soms en heel licht in een game menu. Maar tijdens het spelen helemaal niet.

Standaard is verrassend goed.

De curve en formaat is wel even wennen. Zelfs tot het punt dat ik in het begin een beetje misselijk werd bij Rocket League. Maar dat is gewoon even wennen.

Grootste nadeel, mijn GTX 1060 6gb is eigenlijk aan vervanging toe. En dat is momenteel een problematisch verhaal.

Conclusie ik ga hem houden. Ik denk dat 400 euro meer betalen voor een lg IPS scherm het niet waard is.