Hi,
ik heb een probleem en kan niet achterhalen waardoor dat komt.De pc crashed op verschillende momenten, de sound blijft dan in een loop, herhalen dus en beeld freezed.
ctrl-alt-del gaat ook niet, muis freeze enigste is harde reset.
Ik heb een Athlon 900 (niet overclocked)
ABit K7T mobo met 256MB ram,
2x20GB HD's in RAID en een HD van 10gb..
Geforce 2 GTS 32MB (ASUS 7700)
Soundblaster Live
Boomslang 2000 mouse en logitech optical
Eerst dat ik dat ie te warm werd dus temperaturen gechecked, meerdere fans, andere koelpasta, andere cpu cooler. Temperatuur is zeer laag 50 cpu en 34 mobo.
Ander geheugen hielp ook niets. Heb windows opnieuw geinstalleerd ook nada.
PCI kaarten verwisseld of eruit gehaald maar hield ook niet (behalve AGP kaart niet)
Programma's niet laten opstarten,(msconfig) en een hele kale windows hielp ook niet.
Grafische driver geupdated (v11.01) en originele asus driver 5.33(ofzoiets) mocht ook niet baten. Direct 7 en 8 gewisseld geprobeerd.
PC voedingskabel geaard..
Ikzelf denk het is of het mobo, cpu of 3D kaart of de northbridge.:?
(toen ik dit probleem eerst had hing die fan vast, ik nieuwe gehaald en toen was et probleem weg. Nu probleem weer terug)
Heeft et misschien iets met de northbridge te maken?
Zijn er misschien programma's die dit probleem kunnen opsporen. Ik heb wel programms die de zooi teste maar alles is ok. Nou ja als ie crashed crashed dat programma ook natuurlijk.
Pleas help
ik heb een probleem en kan niet achterhalen waardoor dat komt.De pc crashed op verschillende momenten, de sound blijft dan in een loop, herhalen dus en beeld freezed.
ctrl-alt-del gaat ook niet, muis freeze enigste is harde reset.
Ik heb een Athlon 900 (niet overclocked)
ABit K7T mobo met 256MB ram,
2x20GB HD's in RAID en een HD van 10gb..
Geforce 2 GTS 32MB (ASUS 7700)
Soundblaster Live
Boomslang 2000 mouse en logitech optical
Eerst dat ik dat ie te warm werd dus temperaturen gechecked, meerdere fans, andere koelpasta, andere cpu cooler. Temperatuur is zeer laag 50 cpu en 34 mobo.
Ander geheugen hielp ook niets. Heb windows opnieuw geinstalleerd ook nada.
PCI kaarten verwisseld of eruit gehaald maar hield ook niet (behalve AGP kaart niet)
Programma's niet laten opstarten,(msconfig) en een hele kale windows hielp ook niet.
Grafische driver geupdated (v11.01) en originele asus driver 5.33(ofzoiets) mocht ook niet baten. Direct 7 en 8 gewisseld geprobeerd.
PC voedingskabel geaard..
Ikzelf denk het is of het mobo, cpu of 3D kaart of de northbridge.:?
(toen ik dit probleem eerst had hing die fan vast, ik nieuwe gehaald en toen was et probleem weg. Nu probleem weer terug)
Heeft et misschien iets met de northbridge te maken?
Zijn er misschien programma's die dit probleem kunnen opsporen. Ik heb wel programms die de zooi teste maar alles is ok. Nou ja als ie crashed crashed dat programma ook natuurlijk.
Pleas help