Goedemiddag, ik heb eigen onderzoek gedaan, maar werd er niet wijzer op. Voordat ik een miskoop ga doen, wil ik het eerst aan iemand vragen die er wel verstand van heeft. Ik hoop dat Tweakers mij verder kan helpen, want ik begrijp er geen bal van. Dit is niet mijn vak, als het aan mij ligt is het gewoon plug & play..
Ik zoek een?
Goedemiddag, ik heb nu een grafische kaart gekocht. Ik game graag in mijn vrije tijd, maar ik heb absoluut geen verstand van hardware/kabels. Ik heb de AORUS RTX 3060 ELITE gekocht (ja in deze tijd
), maar ik moet hier kabels bij kopen, omdat ik deze niet heb. Nu moet ik "1x 6-pins aansluiting, 1x 8-pins (6+2) aansluiting" kopen... Maar ik heb mij suf lopen googlen... kan het echter niet vinden! Momenteel heb ik een GTX 1050Ti, die geen enkele kabel nodig heeft.
Wat is je budget?
Geen budget
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Kabel is kabel?
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Voor mijn AORUS GeForce RTX 3060 ELITE 12G grafische kaart
Bedankt voor het nemen van je tijd om dit te lezen, zoals gezegd heb ik absoluut geen verstand hier van. Ik weet niet goed of dit de juiste plek is om te vragen, maar dat zal ik snel genoeg horen!
Bedankt!!

Ik zoek een?
Goedemiddag, ik heb nu een grafische kaart gekocht. Ik game graag in mijn vrije tijd, maar ik heb absoluut geen verstand van hardware/kabels. Ik heb de AORUS RTX 3060 ELITE gekocht (ja in deze tijd

Wat is je budget?
Geen budget
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Kabel is kabel?
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Voor mijn AORUS GeForce RTX 3060 ELITE 12G grafische kaart
Bedankt voor het nemen van je tijd om dit te lezen, zoals gezegd heb ik absoluut geen verstand hier van. Ik weet niet goed of dit de juiste plek is om te vragen, maar dat zal ik snel genoeg horen!
Bedankt!!
[Voor 14% gewijzigd door Sambalman op 03-05-2021 10:33]