Gezamenlijke agenda app

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:23

sanzut

It's always christmas time

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een app die afspraken in twee agenda’s kan zetten.

Ik en mijn vriendin hebben nu elk een eigen agenda (ik gebruik mn werkagenda im Office 365, zij Gmail agenda) en 1 gezamenlijke agenda, waar we de gezamenlijke dingen in plannen. Dit doen we nu via de standaard iOS Agenda app.

Ik gebruik mn eigen agenda primair als ik iets plan, waarna ik voor zaken buiten werk (soms) ook de gezamenlijke agenda check.

Nou is het alleen irritant dat als een afspraak ook belangrijk is voor de gezamenlijke agenda (ik ben laat thuis bijv), dat ik de afspraak dan twee keer moet invoeren.

Er zijn veel agenda apps, maar tot nu toe ben ik er geen tegengekomen die een afspraak met bijv vinkjes in één keer in meerdere agenda’s kan zetten.

Wie kent de oplossing?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:04
Beide iPhone? Anders gewoon elkaars agenda delen?
Alleen waarvoor wil je het gebruiken? Inzicht krijgen wie wanneer tijd heeft?

[ Voor 44% gewijzigd door koentjuh1987 op 02-05-2021 22:08 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:34
Wat wij doen, maar wij gebruiken beide Gmail en de bijbehorende agenda, is vanuit onze eigen agenda, de ander uitnodigen.

Dat kan vanuit je werk wellicht vervelend zijn om dat mail adres er bij te zetten. Weet ook niet of er een BCC optie is voor uitnodigingen.

Delen wat koentjuh aan geeft is ook handig idd.

[ Voor 8% gewijzigd door Arunia op 02-05-2021 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S-te-fan
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17:50
Hier ook gebruik makende van de Gmail agendas die we met elkaar delen.

Weliswaar Android, hier gebruik ik Business Calender, maar er zal ongetwijfeld ook een ios variant zijn.

We delen onze agenda met elkaar, en aan mijn account heb ik nog een tweede agenda aangemaakt voor gezamelijk.

Aanmaken van afspraken kunnen we in alledrie, en dmv kleurtjes kan ik zien of 't mijn agenda is, die van m'n vriendin, of dat 't gaat om een gezamenlijke afspraak.

Indien iets werkgerelateerds ook nuttig kan zijn voor de ander, (vergadering buiten werktijd oid) dan zet ik 'm ook even in m'n privé agenda.

Werkt hier al verscheidene jaren perfect op deze manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cleopet
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:36
-topic start niet goed gelezen-

[ Voor 85% gewijzigd door cleopet op 03-05-2021 00:17 ]