cs skill - making a desert eagle out of tooth picks
Install je DivX codec opnieuw
Doe run me first
Wanneer er gevraagd wordt of er een ouder bestand overschreven moet worden kies je voor "Ja", dit is namelijke de MPEG Layer 3 codec (voor het geluid) en met de nieuwere codec die je waarschijnlijk nu gebruikt, werkt het niet
Doe run me first
Wanneer er gevraagd wordt of er een ouder bestand overschreven moet worden kies je voor "Ja", dit is namelijke de MPEG Layer 3 codec (voor het geluid) en met de nieuwere codec die je waarschijnlijk nu gebruikt, werkt het niet
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
nee heb ik net geprobeert en dat werkt helaas niet.Op donderdag 16 augustus 2001 18:59 schreef dreeke het volgende:
Install je DivX codec opnieuw
Doe run me first
ook heb ik de nieuwe windows media player geinstalleerd maar dat help helaas ook niet
Misschien heb je de verkeerde gepakt.
Er zijn 2 verschillende DivX dingen had ik eerst ook.
Er zijn 2 verschillende DivX dingen had ik eerst ook.
op mijn andere pc met dezelfde divx codec krijg ik wel geluid dus dat is het niet
Als je met MediaPlayer 6.4 bij de eigenschappen kijkt tijdens het afspelen, geeft hij dan aan dat er een geluids-codec wordt gebruikt?
ik zie bij eigenschappen > geavanceerdOp donderdag 16 augustus 2001 19:28 schreef dreeke het volgende:
Als je met MediaPlayer 6.4 bij de eigenschappen kijkt tijdens het afspelen, geeft hij dan aan dat er een geluids-codec wordt gebruikt?
filters in gebruik :
-soundfusion mp3 decoder and render
-divx mpeg 4 dvd video decompressor
-video render
codecs in gebruik :
staat niks
Verwijderd
er bestaat speciale divx codec voor audio, ik zal um ff opsnorren en dan de ftp hier neergooie! momentje dus
mijn windows media player probeert wel telkens een decoder te downloaden
maar helaas lukt hem het niet
weet iemand welke codec ik misschien niet heb voor het audio gedeelte van de divx bestanden ?
maar helaas lukt hem het niet
weet iemand welke codec ik misschien niet heb voor het audio gedeelte van de divx bestanden ?
ff searchen en zoeken naar een krystal codec...Je zoekactie naar 'divx codec audio' leverde 152 resultaten op.
dat is toch een hele andere als die bij de DivX 3.11 codec geinstalled wordt hoorOp donderdag 16 augustus 2001 19:38 schreef rambo-2001 het volgende:
-soundfusion mp3 decoder and render
na een beetje knutselen crashed mijn systeem bij iedere opstart van media player.
volledig nieuwe installatie gedaan.
en hier heb ik een screenshot 2 divx filmpjes ene wel geluid ander niet kan ik het zo instellen zodat ik
de codec kan gebruiken van de linkere mediaplayer omdat die wel geluid geeft ?
http://members.home.nl/ppielage/codec.jpg
volledig nieuwe installatie gedaan.
en hier heb ik een screenshot 2 divx filmpjes ene wel geluid ander niet kan ik het zo instellen zodat ik
de codec kan gebruiken van de linkere mediaplayer omdat die wel geluid geeft ?
http://members.home.nl/ppielage/codec.jpg
Jongens er is een site voor divx codec hoor 
http://www.divx-digest.com/software/divxcodec.html
Hier staat wel wat stuff.. kijk maar ff verder rond op die site misschien kom je nog wat tegen..
http://www.divx-digest.com/software/divxcodec.html
Hier staat wel wat stuff.. kijk maar ff verder rond op die site misschien kom je nog wat tegen..
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Verwijderd
Hé Rambo,
Ik heb dezelfde geluidskaart en exact hetzelfde probleem. Heb jij al een oplossing hiervoor gevonden?
Ik heb dezelfde geluidskaart en exact hetzelfde probleem. Heb jij al een oplossing hiervoor gevonden?
Verwijderd
Ik heb het probleem opgelost door het CP (controlpanel) ook te installeren van Terratec . Die vind je op de ftp.
Daarin heb ik mp3 hardware accelelation uit gezet en 3d stereo enhancement uit.
ik heb nu ook audio in powerdvd, bsplayer, mplayer, als ik een divx afspeel .
(systeem: Sixpack 5.1 + , winxp)
Daarin heb ik mp3 hardware accelelation uit gezet en 3d stereo enhancement uit.
ik heb nu ook audio in powerdvd, bsplayer, mplayer, als ik een divx afspeel .
(systeem: Sixpack 5.1 + , winxp)
Pagina: 1