Hallo,
Ik zou graag jullie advies voor dit systeem, dat ik nu bij alternate.be heb samengesteld.
De bedoeling van de PC is vooral coding (IntelliJ/Docker/Kubenetes) en sporadisch gamen.
De videokaart heb ik bewust uit gelaten omdat ik vorig jaar al een (eerder low-end) kaartje had gekocht (Asus Radeon DUAL-RX580-O4G) en omdat de prijzen van GPUs blijkbaar overdreven hoog zijn vandaag. Aangezien deze kaart "goed genoeg" is en ik op mijne zoon zijn Nintendo Switch kan gamen heb ik nu geen GPU er in gestoken. Deze zal later... of nooit... bijgekocht worden
Ik twijfel of de SSD niet te veel is omdat ik nog een recent aangekochte SSD van 250Gb heb en nog een HDD van 1TB die als pure storage moet dienen.
Daarnaast ben ik benieuwd of de MB de juiste is.
Tenslotte is het belangrijk dat de PC zeer stil is.
Max prijs zonder GPU is 1200eur. Bij Alternate staat deze, incl assamblage kosten 1100eur.
Bedankt voor het advies!
Ik zou graag jullie advies voor dit systeem, dat ik nu bij alternate.be heb samengesteld.
De bedoeling van de PC is vooral coding (IntelliJ/Docker/Kubenetes) en sporadisch gamen.
De videokaart heb ik bewust uit gelaten omdat ik vorig jaar al een (eerder low-end) kaartje had gekocht (Asus Radeon DUAL-RX580-O4G) en omdat de prijzen van GPUs blijkbaar overdreven hoog zijn vandaag. Aangezien deze kaart "goed genoeg" is en ik op mijne zoon zijn Nintendo Switch kan gamen heb ik nu geen GPU er in gestoken. Deze zal later... of nooit... bijgekocht worden
Ik twijfel of de SSD niet te veel is omdat ik nog een recent aangekochte SSD van 250Gb heb en nog een HDD van 1TB die als pure storage moet dienen.
Daarnaast ben ik benieuwd of de MB de juiste is.
Tenslotte is het belangrijk dat de PC zeer stil is.
Max prijs zonder GPU is 1200eur. Bij Alternate staat deze, incl assamblage kosten 1100eur.
Bedankt voor het advies!
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-10700K Boxed | € 329,- | € 329,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Z590 AORUS ELITE AX | € 259,- | € 259,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define R6 Black | € 126,- | € 126,- |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 Rev. B | € 44,95 | € 44,95 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2D3600C16 | € 109,90 | € 109,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM750 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Seagate FireCuda 520 500GB | € 98,59 | € 98,59 |
| Totaal | € 967,44 | |||
[ Voor 0% gewijzigd door Emerxill op 02-05-2021 16:34 . Reden: geluidsvereisten ]