Dag beste mede tweakers
Bij mij thuis start mozilla thunderbird netjes met postvak in, Had geleerd dat mozilla thunderbird met de instelling terug komt waar je hem mee afsluit. Gisteren was ik bij iemand, en ik klik op postvak in, en sluit thunderbird af en start die weer op, start hij telkens met een map verzekeringen op. Klik ik weer op postvak in, sluit af, start weer op, zelfde map verzekeringen. Wat een gedoe.
Dus op 1 of andere manier, kan thunderbird die map verzekeringen wel onthouden, maar deze meneer wil graag dat ie in postvak in opent.
Zou er iets mogelijk kunnen zijn als een batchbestand met daar in :
Start c:\program files\Mozilla Thunderbird\thunderbird.exe en dan postvak in of zo?
Ik hoop dat jullie een oplossingen kunnen bedenken, moeten toch meer mensen met dit probleem zitten?
Alvast bedankt voor het meedenken en de moeite te nemen om wat te schrijven.
Bart
...
Relevante software en hardware die hij gebruik
Windows 10 I3 laptop 4gb geheugen
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
De locatie van de map verwijderde items kun je wel wijzigen in de opties
De lokatie van de map postvak in kun je nergens instellen
...
Bij mij thuis start mozilla thunderbird netjes met postvak in, Had geleerd dat mozilla thunderbird met de instelling terug komt waar je hem mee afsluit. Gisteren was ik bij iemand, en ik klik op postvak in, en sluit thunderbird af en start die weer op, start hij telkens met een map verzekeringen op. Klik ik weer op postvak in, sluit af, start weer op, zelfde map verzekeringen. Wat een gedoe.
Dus op 1 of andere manier, kan thunderbird die map verzekeringen wel onthouden, maar deze meneer wil graag dat ie in postvak in opent.
Zou er iets mogelijk kunnen zijn als een batchbestand met daar in :
Start c:\program files\Mozilla Thunderbird\thunderbird.exe en dan postvak in of zo?
Ik hoop dat jullie een oplossingen kunnen bedenken, moeten toch meer mensen met dit probleem zitten?
Alvast bedankt voor het meedenken en de moeite te nemen om wat te schrijven.
Bart
...
Relevante software en hardware die hij gebruik
Windows 10 I3 laptop 4gb geheugen
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
De locatie van de map verwijderde items kun je wel wijzigen in de opties
De lokatie van de map postvak in kun je nergens instellen
...