Ryzen 7700 | RX 6800 XT | 2x16GB DDR5 | Cooler Master NR200P
Als ze een forumreactie hebben gegeven kun je op het pijltje links van de naam klikken om te kijken of ze online zijn geweest. Gok dat Tweakers zelf het wel op meerdere manieren kan zien (of misschien gebruikers ook wel, maar is mij niet bekend in ieder geval).
Ik kijk naar de Tweakotine en zie dat ze niet meer online zijn geweest. Zij die een review hebben achtergelaten ook niet. Het lijkt hier bijna op een grote oplichtingsgroep die actief was. @Microkid Hebben jullie al eens verder onderzoek gedaan naar IP o.i.d. van een aantal gebruikers die in het verleden personen hebben opgelicht? Ik zie nu namelijk een review van een oplichter die gewoon is blijven staan. Dat schaadt het beoordelingssysteem nogal.Dagion schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 14:47:
Als ze een forumreactie hebben gegeven kun je op het pijltje links van de naam klikken om te kijken of ze online zijn geweest. Gok dat Tweakers zelf het wel op meerdere manieren kan zien (of misschien gebruikers ook wel, maar is mij niet bekend in ieder geval).
Ryzen 7700 | RX 6800 XT | 2x16GB DDR5 | Cooler Master NR200P
@untflanked Stuur me even een DM met de gegevens aub.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Dit topic is gesloten.