Identificeren buis

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Futureu
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 02-11 21:16
-

[ Voor 99% gewijzigd door Futureu op 31-05-2023 09:39 ]

Alle reacties

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Is de buis rond?
Wat is de diameter?
Wat is die halve cirkel die we zien?

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-11 12:10

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

En waar gaat 'ie links en rechts naar toe, natuurlijk :) Kun je 'm al dan niet onder de vloer nog volgen?

• Futureu
Dank voor jullie snelle reacties!

Hij lijkt vierkant te zijn en hij is 2x2.

Die halve cirkel heb ik bewust op de foto gezet gezien die om de paar meter zit. De rest is het gewoon een blanco vierkante buis welke langs de gehele wand van mijn woning loopt. Hij loopt langs de muur in de woonkamer, slaapkamers keuken etc. Hij stopt als het ware bij slaapkamer aan het einde van de muur.

Hij zit eigenlijk overal bijna waar je normaal een plint hebt zitten door de grootste ruimtes van het huis.

[ Voor 12% gewijzigd door Futureu op 02-05-2021 12:21 ]

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:35
Er zijn huizen waarbij vierkante verwarmingsleidingen zijn gebruikt langs de muren, als een soort plint. Zie je aansluitingen naar radiatoren of wordt de buis mogelijk warm?

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-11 12:10

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Ik zat te denken aan een ringleiding, maar dan is het wel apart dat het door alle kamers van het huis loopt.

• Futureu
Ik denk ook heel erg aan een oude radiatorleiding maar ik kan hem gewoon niet geheel plaatsen. Ook die uitsparingen vind ik heel apart.

De buis wordt niet warm en is niet verbonden aan de huidige radiatoren.

Hij lijkt er al echt vanaf het begin te zitten gezien hij langs het raam ook onder het kozijn verwerkt zit.

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

paQ

Even bij de buren informeren of die dat ook hebben? Wellicht weet daar iemand wat het is/was.

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Pagina: 1