Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vizion88
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-09 11:37

vizion88

Modereer deze reactie

Topicstarter
Mijn vraag
Wat is het verschil tussen de V1 en V2? Op internet vond ik een verklaring dat de regio waarin het product wordt verkocht het verschil verklaart. Tevens bleken er firmware issues te zijn ten nadele van de V2. De V2 wordt echter pas sinds een jaar na de V1 aangeboden, dat suggereert dat de V2 een nieuwere(en verbeterde versie?) is?

Relevante software en hardware die ik gebruik
TP-Link Deco M9 plus

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Zie bovenstaande omschrijving

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:25
Heb je ze naast elkaar gezet in de pricewatch? Daar zie ik wel wat verschillen. En wat als je de specs op de site van de fabrikant vergelijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vizion88

vizion88

Modereer deze reactie

Topicstarter
Ik zie inderdaad uitgebreidere info voor de V2. Maar dat betekend niet altijd dat diegene zonder omschrijvingen het ook niet daadwerkelijk hebben. Fabrikant zal ik inderdaad zelf ook ff checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:38
qua functionaliteit hetzelfde
vizion88 schreef op zondag 2 mei 2021 @ 10:35:
dat suggereert dat de V2 een nieuwere(en verbeterde versie?) is?
Tja, of de v2 is goedkopere hardware/goedkoper te produceren.
Zeg het maar, hardware revisies heb je altijd. Zolang er niets bekend is op internet mbt een bepaalde hardware revisie zou ik het lekkerl laten rusten

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:24

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Momenteel zijn er door samenloop van logistieke uitdagingen (vooral maar niet uitsluitend tgv Corona) grote leveringsproblemen van allerlei halfgeleiders. Zou zomaar kunnen dat een of meerdere chips vervangen moesten worden door andere chips met vergelijkbare specs die echter andere drivers/software nodig hadden.

Ik heb op Deviwiki nog geen specs gezien voor de v2, maar de v1 staat er wel.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vizion88

vizion88

Modereer deze reactie

Topicstarter
Ik kreeg zojuist een bestelde V1 binnen van Bol.com. Dit bleek echter een V2 te zijn. Ook azerty leverde de V2 (voor iets minder).

Navraag bij TP-link heeft nog geen antwoord opgeleverd. Desondanks blijf ik bij de V2 👍🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vizion88

vizion88

Modereer deze reactie

Topicstarter
Even een update: na een week nog geen reactie van TP-LINK. Voor support hoef je dus niet te gaan bij TP-LINK...
Pagina: 1