e-dot.nl reageert nergens meer op

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyblock
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-06 08:26
Ik doe al jaren zaken bij e-dot, maar dit jaar reageren ze nergens meer op. Ik bemerkte dat hun dienstverlening de afgelopen jaren sterk achteruit liep. Maar dit jaar slaat alles. Facturatie klopt niet meer, ik ontvang geen tokens voor verhuizingen, anders dan de .nl tokens, ze zijn totaal niet bereikbaar. Ze reageren niet op mail, niet op tickets, telefonisch niet bereikbaar, kortom, helemaal niets.

Iemand ervaring hiermee? En een oplossing, om toch mijn zaakjes (de niet .nl namen) te kunnen verhuizen?
:(

[ Voor 10% gewijzigd door martyblock op 01-05-2021 22:22 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-10 14:29

slaay

Natuurbeleven.com

Zo te zien ben je niet de enige.
Zoek maar eens op 'e-dot reviews' op Google en dezelfde ervaringen komen voorbij.

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyblock
ja, dat weet ik, maar hoe los ik dit op, dat is mijn vraag...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:46
martyblock schreef op zondag 2 mei 2021 @ 14:15:
ja, dat weet ik, maar hoe los ik dit op, dat is mijn vraag...
Contact opnemen met SIDN? ( daar zijn ze deelnemend lid van )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyblock
ja, heb ik al gedaan, ik ben benieuwd naar hun reactie. Maar het zijn niet de .nl namen die het probleem geven. die geven automatisch een verhuiscode als ik ze opzeg. de andere gaan niet. de .com enzo, daarvan wordt het token naar edot gestuurd, maar die melden het dus niet meer aan mij.... dus kan ik niets...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:07
martyblock schreef op zondag 2 mei 2021 @ 14:41:
ja, heb ik al gedaan, ik ben benieuwd naar hun reactie. Maar het zijn niet de .nl namen die het probleem geven. die geven automatisch een verhuiscode als ik ze opzeg. de andere gaan niet. de .com enzo, daarvan wordt het token naar edot gestuurd, maar die melden het dus niet meer aan mij.... dus kan ik niets...
Volgens mij kan je bij je nieuwe registrar aangeven dat de huidige registrar de verhuistokens niet wil afgeven en hebben zij daar een procedure voor als jij kan aantonen dat je de eigenaar bent.

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-10 14:29

slaay

Natuurbeleven.com

martyblock schreef op zondag 2 mei 2021 @ 14:41:
Is e-dot ook de registrar of zijn ze alleen de verkopende partij? Want als ze niet de registrar zijn kun je daar nog contact mee proberen op te nemen.

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

@martyblock Al wat gehoord van e-dot of SIDN?

e-dot ken ik nog van vroeger (rond 2004) de systeembeheerder daar had een groot forum dat al lang is gestopt (Jacqueline.com) laatst e-dot site bezocht als ze nog bestonden, weinig veranderd al die tijd (ook niet echt mobiel responsieve) wat mij indruk gaf hmm zullen die nog wel actief zijn?

Als ik zo de reviews lees lijkt het daar aardig op.

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyblock
sidn gaat alleen over NL namen, en kunnen. mij niet helpen met .com namen enzo. verder nog niets gehoord van edot. nog geen token ontvangen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Aha balen dat e-dot niet reageert. Reactie van SIDN snap ik. Met de tip van HKLM_ iets kunnen doen?

Als ik zo op internet lees voor .NL is het goed geregeld maar voor .com lees ik niets over een stappenplan dat ook vlot en succesvol is. Bizar eigenlijk.

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martyblock
ja, ik zit te mailen met verisign: hun antwoord:

Thank you for contacting Verisign Support.

VeriSign does not handle direct domain name disputes. You will need to work directly with your Registrar. If your Registrar is unable or refuses to assist you, you may submit a complaint against the Registrar with the Internet Corporation For Assigned Names and Numbers (ICANN). Additional details can be found on ICANN's website at https://www.icann.org/news/announcement-2007-03-06-en. Additionally, you may lodge an online complaint with ICANN by visiting https://www.icann.org/compliance/complaint.

Also, a quick review of the .com domains you listed show they are registered through eNom, LLC. I would suggest verifying the WHOIS information for these domains via https://webwhois.verisign.../index.jsp?language=en_US and then reach out to the registrar of record for these domains regarding your inquiry.

If you have additional questions, please do not hesitate to contact us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-09 07:39
De woning op het adres dat als contactadres op de site staat is vorig jaar verkocht, dus lijkt me dat de eigenaar daar ook niet eens meer woont :/
Gevalletje nooderzon of zo

[ Voor 13% gewijzigd door Dennis-L op 04-05-2021 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:09
Adres bij KVK is ook anders. Markt 53 2711CZ Zoetermeer

En denk dat je op Linkedin ook wel wat kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyblock
Markt 53 is oud adres, linkedin is ook een dead end.
Pagina: 1