jaa, een maat van mij heeft een probleem met zijn brander als hij een cd wil branden kan hij test & burn in nero niet aanvinken?? ligt dat aan het type cd-brander?? of ligt dit ergens anders aan??
Ik geloof niet dat elke brander test-burn ondersteund. Om welke brander gaat het eigenlijk?
Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.
het is een philips md 9567, in de gebruiksaanwijzing stond dat het aanbevolen werd om test & burn aan te vinken, maar dat kan dus helemaal niet
Als in de gebruiksaanwijzing wordt aanbevolen om test&burn te gebruiken, dan lijkt me toch wel dat de brander het idd ook ondersteund.
Maar voor de zekerheid kan je het ook door Nero laten controleren:
Kies in het 'CD-Recorder' menu de optie 'Recorder kiezen' en vervolgens verschijnt er een lijst met dingen die je brander wel of niet ondersteund, zoals simulatie.
Maar voor de zekerheid kan je het ook door Nero laten controleren:
Kies in het 'CD-Recorder' menu de optie 'Recorder kiezen' en vervolgens verschijnt er een lijst met dingen die je brander wel of niet ondersteund, zoals simulatie.
Verwijderd
Ligt ook aan welke versie 5.0x of 5.5xx je hebt, in de laatste versie ontbrak dit geloof ook weer
Volgens mij was het zo dat in versie 5 je kon kiezen tussen:Op donderdag 16 augustus 2001 19:14 schreef bokkel het volgende:
Ligt ook aan welke versie 5.0x of 5.5xx je hebt, in de laatste versie ontbrak dit geloof ook weer
* Test
* Test & Burn
* Burn
en in versie 5.5 heb je een vakje voor branden en een vakje voor simuleren die je onafhankelijk van elkaar af kunt vinken.
Aanvulling: Ik kan me ook nog vaag herinneren dat bij versie 5 alleen bij de eerste CD voor test en burn kon kiezen. Daarna alleen voor burn. (Dit was bij mij het geval)
yep is mij ook opgevallen, na de update naar 5.5 kan ik niet meer testenOp donderdag 16 augustus 2001 19:17 schreef Jeroen17 het volgende:
[..]
Volgens mij was het zo dat in versie 5 je kon kiezen tussen:
* Test
* Test & Burn
* Burn
en in versie 5.5 heb je een vakje voor branden en een vakje voor simuleren die je onafhankelijk van elkaar af kunt vinken.
Aanvulling: Ik kan me ook nog vaag herinneren dat bij versie 5 alleen bij de eerste CD voor test en burn kon kiezen. Daarna alleen voor burn. (Dit was bij mij het geval)
PIII 800@804 Mhz
Het simuleren boeit mij eigenlijk niet. Ik gebruik het nooit. Of het onder 5.5 werkt heb ik eigenlijk nog nooit getest. Als je geen problemen met je brander hebt, zie ik geen reden om het te gebruiken.
Verwijderd
Ik hoor het al. Dit topic en anderen. Ik kan beter bij Nero 5 blijven.
Die geheugenbuffer ook al.
Ik heb nou niet echt de indruk gekregen dat er een probleem is met 5.5Op donderdag 16 augustus 2001 19:43 schreef HlpDsK het volgende:
Ik hoor het al. Dit topic en anderen. Ik kan beter bij Nero 5 blijven.
nee ik heb er ook geen problemen mee......ik hoef toch niet te testen.......op het begin was dat wel ff handig maar nu weet ik toch dat ie het goed doet......maar toch is het een beetje een bug denk ikOp donderdag 16 augustus 2001 19:51 schreef Jeroen17 het volgende:
[..]
Ik heb nou niet echt de indruk gekregen dat er een probleem is met 5.5(In dit topic dan). Zelf heb ik er ook geen problemen mee
verder ook geen problemen met geheugenbuffer ofzo.....
PIII 800@804 Mhz
Pagina: 1