Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Eerste game pc bouwen

Pagina: 1
Acties:

• NoaEmily92
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 02-05-2021
Hallo, vorig jaar al eens eerder een topic geplaatst over het bouwen van mijn eerste game pc. Toen besloten om langer door te sparen en nu 1300-1400 euro om te besteden. Graag zou ik nogmaals koopadvies willen ontvangen voor mijn game pc:

Systeem wensen
Ik wil graag de volgende games moeiteloos kunnen spelen, ik heb nu nog een 1080p scherm, maar de kans is zeer groot dat ik in de toekomst (einde van het jaar) een 1440p scherm ga aanschaffen:
- Planet zoo
- RDR2
- Sims4
- Warzone
- RocketLeague

Kosten
€1300-1400

Onderstaande componenten en/of randapparatuur die ik nog niet heb meegenomen in de prijs
- Toetsenbord (hoeft geen verlichting te hebben)
- Muis
- Windows 10
- Spellen, zoals eerder genoemd
- Connector voor Xbox controller (controller al in mijn bezit)

Mijn voorgestelde benodigdheden
Ik zou graag jullie advies zien hierover kijkend naar de spellen die ik wil spelen.

Merk voorkeur
Ik heb geen merkvoorkeuren. Ik sta dan ook open voor alles.

Extra eisen/wensen
- Mijn kast staat straks op een wat prominente plek, dus belangrijk dat het wel een aardig uitziende kast is.
- RGB kleuren is nice to have, geen must
- Witte kast is nice to have, zoals deze: https://azerty.nl/product/sharkoon/4349262/elite-shark-ca300t-midtowermodel-e-atx

Overklokken?
Nee

Mijn verwachting van jullie kennis en ervaring
Het zou super zijn als jullie op basis van deze input een pc samen kunnen stellen. Zelf ben ik niet thuis in het bouwen van een game pc, alleen in het spelen van de spellen haha ;-).

Alvast bedankt voor jullie reactie.

• LarsJacobs03
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 15-07-2022
Beste tip die ik kan geven is: op dit moment gewoon niet doen. Als je langer hebt doorgespaard om een betere pc te kunnen kopen is het echt zonde om dat nu te doen. De prijzen van videokaarten zijn sinds vorig jaar voor bijna alle kaarten meer dan verdubbeld. En aangezien je hier echt doelt op gamen zou een systeem zonder goede videokaart maar met bijv Intel graphics ook niet heel veel goeds doen. T zou jammer voor je zijn als je een heel jaar gespaard hebt en vervolgens een slechter systeem hebt dan je vorig jaar met minder geld had kunnen kopen.

[ Voor 3% gewijzigd door LarsJacobs03 op 01-05-2021 17:57 ]