Bluesound node 3 ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronaldcycling
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15-06 13:20
Ik wilde de Bluesound node 2i bestellen en een medewerker van de klantenservice adviseerde om nog even te wachten op de nieuwe versie van de Bluesound node 2i . Deze zou waarschijnlijk de Bluesound node 3 genoemd worden.

Ik heb het hele internet afgezocht maar heb niets kunnen vinden. Ik ben benieuwd of iemand hier iets heeft vernomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-09 19:14
Ronaldcycling schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 13:09:
Ik wilde de Bluesound node 2i bestellen en een medewerker van de klantenservice adviseerde om nog even te wachten op de nieuwe versie van de Bluesound node 2i . Deze zou waarschijnlijk de Bluesound node 3 genoemd worden.

Ik heb het hele internet afgezocht maar heb niets kunnen vinden. Ik ben benieuwd of iemand hier iets heeft vernomen?
Die medewerker zou direct ontslagen moeten worden. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronaldcycling
JAHRASTAFARI schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 18:41:
[...]

Die medewerker zou direct ontslagen moeten worden. :+
Vandaar dat ik de naam van het bedrijf maar niet noem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maxx2021
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 15-05-2021
http://ow.ly/ajBv30rG4n0

Hierbij de link waar je je kan inschrijven over de nieuwe Node. Wordt 10 mei gelanceerd. Zie Facebook de site van Bluesound

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronaldcycling
Maxx2021 schreef op maandag 3 mei 2021 @ 00:25:
http://ow.ly/ajBv30rG4n0

Hierbij de link waar je je kan inschrijven over de nieuwe Node. Wordt 10 mei gelanceerd. Zie Facebook de site van Bluesound
Top en bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDDR12
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 07-10 17:01
Inmiddels staat de "new Node" (die dus geen 3 is gaan heten) op de stie van Bluesound. Men blijft behoorlijk vaag wat er nu echt nieuw is. Andere processor, ander DAC design en een touchscreen met presets. Verder geen details. Ziet er ook nog het zelfde uit. Pre-order nu mogeljk, verzending in juni.

Edit: inmiddels staat de processor erbij: de Cortex A53. Wat er nieuw is aan de DAC blijft een raadsel.
Edit 2: ik wilde toch een Node hebben, dus heb maar een pre-order gedaan. De DAC blijft een vraagteken, maar ik gebruik toch een externe DAC, de rest zal vast niet slechter zijn geworden dan Node 2i

[ Voor 34% gewijzigd door RDDR12 op 11-05-2021 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronaldcycling
RDDR12 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 11:20:
Inmiddels staat de "new Node" (die dus geen 3 is gaan heten) op de stie van Bluesound. Men blijft behoorlijk vaag wat er nu echt nieuw is. Andere processor, ander DAC design en een touchscreen met presets. Verder geen details. Ziet er ook nog het zelfde uit. Pre-order nu mogeljk, verzending in juni.

Edit: inmiddels staat de processor erbij: de Cortex A53. Wat er nieuw is aan de DAC blijft een raadsel.
Edit 2: ik wilde toch een Node hebben, dus heb maar een pre-order gedaan. De DAC blijft een vraagteken, maar ik gebruik toch een externe DAC, de rest zal vast niet slechter zijn geworden dan Node 2i
Bedankt,

Het schijnt allemaal beter te zijn maar idd wel wat vaag. Ik zie ook niets over de naam zelf.
Afijn, ik wacht even af tot dat ie op voorraad is.

Ze hebben achter de naam een versie geplakt: Bluesound node (N130)

[ Voor 3% gewijzigd door Ronaldcycling op 11-05-2021 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
hifi.nl heeft een review online staan: https://hifi.nl/artikel/2...-veelzijdiger,-beter.html

ik neem hun reviews altijd met een flinke korrel zout qua geluid, maar het geeft wel een goed overzicht van de vernieuwingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDDR12
En nog een update: mijn pre order is weer geannuleerd door Bluesound. Met als reden:

We are sorry to inform you that the product you pre-ordered will not be released as expected. We have therefore cancelled the following product from your order:

Update: inmiddels een mail ontvangen dan de annuleringen een fout waren in hun website. Bedrag was inmiddels ook al teruggestort naar Paypal. Voor het ongemak een voucher gekregen voor 15% korting en de Node dus weer opnieuw besteld. Nog steeds de verwachting dat deze 9 juni verzonden wordt.

[ Voor 34% gewijzigd door RDDR12 op 12-05-2021 08:16 . Reden: Update van info ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-09 19:14
Leipo schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 20:57:
hifi.nl heeft een review online staan: https://hifi.nl/artikel/2...-veelzijdiger,-beter.html

ik neem hun reviews altijd met een flinke korrel zout qua geluid, maar het geeft wel een goed overzicht van de vernieuwingen
Wat een tenenkrommend gezwets zeg. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-10 17:08

Tortelli

mixing gas and haulin ass

RDDR12 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 21:28:
En nog een update: mijn pre order is weer geannuleerd door Bluesound. Met als reden:

We are sorry to inform you that the product you pre-ordered will not be released as expected. We have therefore cancelled the following product from your order:

Update: inmiddels een mail ontvangen dan de annuleringen een fout waren in hun website. Bedrag was inmiddels ook al teruggestort naar Paypal. Voor het ongemak een voucher gekregen voor 15% korting en de Node dus weer opnieuw besteld. Nog steeds de verwachting dat deze 9 juni verzonden wordt.
Jij er nog wat van gehoord de laatste tijd? Annulering heb ik nooit gehad, echter ook nog geen verzendbevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens85
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 28-09 21:36
ik neem hun reviews altijd met een flinke korrel zout qua geluid
Een hele zoutmijn voor hifi.nl

Arcam SA20 || MA Silver300 7G || Pro-Ject Debut Carbon EVO met Ortofon 2M Blue || NAD C545bee || NAD T567 || discogs.com/user/Vinyl_Laurens/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-10 17:08

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Mailtje vanuit Bluesound:
Thank you for your recent pre-order purchase on Bluesound.com. We wanted to follow up in regard to your order as we are currently experiencing longer than expected shipping delays into the UK and EU. We anticipate a 1 - 2 week delay in the shipment of your Bluesound product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDDR12
Ik heb hem inmiddels binnen en het werkt naar behoren. Zelfs de DAC valt niet tegen.
Pagina: 1