Hallo, ik ben bezig met mijn scriptie en heb hier hulp bij nodig. Is iemand bekend met www.topessay.nl ? Zij bieden hulp aan bij scripties maar ik ben hier niet bekend mee. Wie heeft wel is hulp ingeschakeld bij zijn scriptie?
Misschien ben ik ouderwets, maar waarom schrijf je het niet zelf en laat je het concept reviewen door docenten en vrienden/klasgenoten. Leer je meer van. En dat is het doel van je opleiding. Niet het door anderen laten schrijven van je werkstukken. Ook als je inhoudelijk vast loopt, zijn je docenten en begeleiders er om je te helpen.
En laat het zeker taaltechnisch nakijken, gezien je “is” waar je “eens” bedoelt. Niets om je voor te schamen. Mijn leidinggevende is momenteel ook weer aan het studeren en laat haar stukken ook door mij controleren, omdat ik Nederlands leuk vind.
En laat het zeker taaltechnisch nakijken, gezien je “is” waar je “eens” bedoelt. Niets om je voor te schamen. Mijn leidinggevende is momenteel ook weer aan het studeren en laat haar stukken ook door mij controleren, omdat ik Nederlands leuk vind.
[ Voor 7% gewijzigd door Cass Casey op 01-05-2021 12:34 ]
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
We gaan je hier niet helpen met dit soort dingen. Onderwijs doe je voor jezelf, en voor hulp klop je bij je scriptiebegeleider aan.
Dit topic is gesloten.