In een ander forum heb ik gelezen dat je de memory test bij opstarten uit kunt zetten doormiddel van quick poweron selftest aan te zetten. Maar wat ik ook doe, ik zet hem aan, ik zet hem weer uit. Hij blijft die verdomde test doen en daar doet hij lang over. Ik heb een Asus P2L97 moederbord met 320 mb intern geheugen. Je ziet dus wel hoe lang hij erover doet. Kan iemand mij helpen.
Kun je niet op escape rammen als ie begint te tellen? Probeer anders de bios te updaten..
Moet je tijdens het tellen de toets escape indrukken, gaat ie gelijk verder.
<net te laat>
<net te laat>
Verwijderd
Als je quick POST aanzet, dan moet het toch echt wel sneller gaan.
Iets anders zal er niet opzitten goi ik.
Zit er misschien niet nog een optie bij, waarbij je de geheugencheck uit kan zetten?
BIOS is ook een NOS
[edit]
ow jah, de <Esc> toet is ook wel handig
Iets anders zal er niet opzitten goi ik.
Zit er misschien niet nog een optie bij, waarbij je de geheugencheck uit kan zetten?
BIOS is ook een NOS
[edit]
als ik POST op quick zet, wordt het geheugen nog wel geteld hoor...
maar maar gewoon een keer, en redelijk rap.
anders 3 maal, en tergend langzaam.
maar inderdaad op escape duwen net voor of tijdens het testen zal zeker helpen ja
maar maar gewoon een keer, en redelijk rap.
anders 3 maal, en tergend langzaam.
maar inderdaad op escape duwen net voor of tijdens het testen zal zeker helpen ja
edit:
nou al de derde keer vandaag, dat ik bijna hetzelfde post als diegene voor mij, alleen omdat ik niet snel genoeg typ... gek wordt ik ervan

nou al de derde keer vandaag, dat ik bijna hetzelfde post als diegene voor mij, alleen omdat ik niet snel genoeg typ... gek wordt ik ervan
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Ik typ dit vanaf een computer met ook een Asus P2L97 moederbord, en bij mij staat de instelling op 'Quick POST', hij telt het geheugen maar 1 keer en heel snel (en da's maar goed ook met 512 MB
)
Dat was bij een vriend van mij ook, hij telde 3x als quick poweron selftest uitstond en 1x snel als ie aanstond...en na een bios-update telde ie helemaal niet meer..boote meteen
en zie ook
[topic=206837]
mag ik trouwens zeggen dat ik de overeenkomst tussen de usernames van de twee topicstarters, thijs677 en Boss677 erg opvallend vind?
[topic=206837]
mag ik trouwens zeggen dat ik de overeenkomst tussen de usernames van de twee topicstarters, thijs677 en Boss677 erg opvallend vind?
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Verwijderd
Hmzz en dat op dezelfde dag!
Tja het lijkt me verstandig dit even onde de aandacht van een Admin/modje te brengen
Als het niet zo is, dan excuses aan Boss0677.
Kloontjes zijn niet toegestaan op GOT.
Lees vooral de FAQ, als het zo is.
Tja het lijkt me verstandig dit even onde de aandacht van een Admin/modje te brengen
Als het niet zo is, dan excuses aan Boss0677.
Kloontjes zijn niet toegestaan op GOT.
Lees vooral de FAQ, als het zo is.
Verwijderd
ja duh uitzetten kan je hem niet je kan hem alleen sneller laten gaan R.T.F.M.Op donderdag 16 augustus 2001 18:12 schreef Boss0677 het volgende:
In een ander forum heb ik gelezen dat je de memory test bij opstarten uit kunt zetten doormiddel van quick poweron selftest aan te zetten. Maar wat ik ook doe, ik zet hem aan, ik zet hem weer uit. Hij blijft die verdomde test doen en daar doet hij lang over. Ik heb een Asus P2L97 moederbord met 320 mb intern geheugen. Je ziet dus wel hoe lang hij erover doet. Kan iemand mij helpen.
Verwijderd
-Dit hoort eigenlijk in [forum=7]
-Dit staat gewoon in je handleiding
-Heb je geen handleiding meer? Dan kan je hem downloaden bij Asus
-Dit staat gewoon in je handleiding
-Heb je geen handleiding meer? Dan kan je hem downloaden bij Asus
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()