Hallo Allemaal
Ik ben van plan een nieuwe gamepc samen te stellen mijn huidige setup is 9 jaar oud en valt geen eer meer aan te behalen heb half jaar geleden nog wel een nieuwe Gpu en voeding gekocht
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik gebruik mijn pc voor gamen :speel wow,Cod warzone,football manager en ws games die ik nu niet kan afspelen zoals Rd2 Gta en wil misschien gaan streamen op 1440p
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 1200 euro zonder Gpu
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
mijn huidige voeding en gpu neem ik mee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
compleet nieuw systeem en monitor, voeding en videokaart zijn half jaar oud deze neem ik mee , als de gekte van de videokaart voor bij is over 1 a 2 jaar is wil ik zeker voor een RTX model gaan of een Amd Videokaart wat op dat moment voor handen is
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet bepaald voorkeur heb momenteel intel maar lees goede berichten over amd vandaar dat ik deze heb gekozen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Vooral stil en mijn games kunnen afspelen op 1440p
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Kan ik wel 1440p spelen huidige videokaart ? (msi gtx 1660 super ) of is het verstandiger om toch voor een 1080p scherm te gaan ?
En klopt mijn samenstelling verder?
zie hier onder Groeten Bert
Ik ben van plan een nieuwe gamepc samen te stellen mijn huidige setup is 9 jaar oud en valt geen eer meer aan te behalen heb half jaar geleden nog wel een nieuwe Gpu en voeding gekocht
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik gebruik mijn pc voor gamen :speel wow,Cod warzone,football manager en ws games die ik nu niet kan afspelen zoals Rd2 Gta en wil misschien gaan streamen op 1440p
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 1200 euro zonder Gpu
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
mijn huidige voeding en gpu neem ik mee
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1660 Super Ventus XS OC | € 521,81 | € 521,81 |
| 1 | Voedingen | Corsair TX550M | € 70,90 | € 70,90 |
| Totaal | € 592,71 | |||
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
compleet nieuw systeem en monitor, voeding en videokaart zijn half jaar oud deze neem ik mee , als de gekte van de videokaart voor bij is over 1 a 2 jaar is wil ik zeker voor een RTX model gaan of een Amd Videokaart wat op dat moment voor handen is
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet bepaald voorkeur heb momenteel intel maar lees goede berichten over amd vandaar dat ik deze heb gekozen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Vooral stil en mijn games kunnen afspelen op 1440p
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Kan ik wel 1440p spelen huidige videokaart ? (msi gtx 1660 super ) of is het verstandiger om toch voor een 1080p scherm te gaan ?
En klopt mijn samenstelling verder?
zie hier onder Groeten Bert
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 315,05 | € 315,05 |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B550-PLUS | € 125,- | € 125,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify 2 Compact Black Solid | € 96,- | € 96,- |
| 1 | Monitoren | Iiyama G-Master GB2470HSU-B1 Zwart | € 189,97 | € 189,97 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 76,90 | € 76,90 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-16GVK | € 119,90 | € 119,90 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 97,50 | € 97,50 |
| Totaal | € 1.020,32 | |||
[ Voor 3% gewijzigd door Bertveneman op 01-05-2021 18:19 ]