auto speakers

Pagina: 1
Acties:

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-08 19:20
M'n pa had paar maanden terug nieuwe Vw Passat (2de hands) gekocht en de auto radio was stuk..dus hij had een nieuwe radio gekocht, de JVC KD-LX10R maar de speakers zijn ook een beetje stuk, je hoort een ruis als je ze beetje hard zet en we hebben voor alleen maar speakers 2 links, 2 rechts maar we willen achter ook 2 links 2 rechts. Dus weet iemand wat de beste boxies zijn qua prijs/kwaliteit? buget niet echt bekend maar maximaal denk ik 300/400 gulden!
Bvd!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

mmmmmmmmm volgens mijn zijn de speakers van Xplod wel lekker

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• Xtremelead
  • Laatst online: 12:00

Xtremelead

powered by E-MU

xplod zuigt!
was laatst in audiozaakje. Speakers geluisterd.
Rockford klonk zeker het best. Volume open Rockford beukt->switch naar xplod->xplod klapt bijna uit elkaar! Pioneer, JBL en Kenwood idem.
Rockford Fosgate roeleert wat mij betreft.

Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!

Verwijderd

Magnat? :)

Verwijderd

ik zou voor pioneer gaan, maken goede speakers.. ik spreek uit ervaring... :)

• Sjaakman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-03-2021
Kenwood speakers zijn APK (om in autotermen te blijven praten)

Verwijderd

What ever you do, koop GEEN xploid!!!!

Die dingen zuigen heel hard.. wij hebben die ook eens gehad, en de geluidskwaliteit is echt BAGGER. heel donker kleurloos geluid.. Niet aan te raden.

Verwijderd

Horen dit soort dingen niet bij de garantie voorwaarden. Dikke kans als je naar de dealer gaat en zegt dat de speakers kapot zijn dat ze ze vervangen. Tenzij je er erg mee heb zitten klooien.
Inbouwen van de achter speakers kost bij de garage ook rond de 400 gulden. Is wel zo makkelijk.

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Rockford fosgate zijn oook speakes van $$$$. net als jbl.

Ik vind zowel rockford als JBL de beste... xploid vind ik niets, pioneer en kenwood speakers ook niet echt super.

Verwijderd

Op vrijdag 17 augustus 2001 09:31 schreef Xtremelead het volgende:
xplod zuigt!
was laatst in audiozaakje. Speakers geluisterd.
Rockford klonk zeker het best. Volume open Rockford beukt->switch naar xplod->xplod klapt bijna uit elkaar! Pioneer, JBL en Kenwood idem.
ja dit is dus ook weer bullshit en zwaat overdreven maar goed

niks mis mee explode jbl Kenwood philips

• Xtremelead
  • Laatst online: 12:00

Xtremelead

powered by E-MU

Op zaterdag 18 augustus 2001 12:48 schreef Tijn_3d het volgende:

[..]

zwaat overdreven maar goed
Serieus niet overdreven! Op het vermogen waar RF zuiver bleef, lagen deze speakers (met vrijwel zelfde vermogen) er al uit.

Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!

• KNETTER2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-01-2024

KNETTER2000

*zucht*

Op vrijdag 17 augustus 2001 09:31 schreef Xtremelead het volgende:

You are SO right....

Real programmers program by whistling down the "MIC IN" port of a ZX80

Verwijderd

Ik heb nu Signat liggen, echt een goeie kwaliteit voor weinig geld. Ze blijven mooi terwijl bij mij JBL er allang uitklapt.

• RupS
  • Laatst online: 22-01 12:46
Ligt dus helemaal aan je budget. En uiteraard hoeveel plek je hebt. Als je 6*9" mounting holes hebt, dan kan je ook voor Pioneer 4-weg systeem kiezen. Die klinken echt heel behoorlijk voor 250 piek. Wil je echt GOED geluid, dan moet je inderdaad gaan voor Rockford of Kicker. Kicker is een beetje ondergeschoven kindje, maar die speakers klinken vaak nog beter dan Rockford.

Alleen betaal je voor een setje 2weg rockford speakers van 80 watt al gauw 900 piek.

Verwijderd

Ik heb zelf veel van JBL en Caliber en dat klinkt zeer goed.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

en op die manier kan je al snel zeggen, dat Xploid zuigt... :(

Appels met peren vergelijken.

Verwijderd

Dynaudio als geld geen probleem, anders jbl klinkt wel goed in de auto

• mollie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-01 22:22

mollie

hmm als je zegt 2 links 2 rechts bedoel je dan full range speakers of mischien een compo set links en rechts? (midden/laag en hoog appart?) maakt nogal uit met prijs .. compo is meestal een stuk duurder maar kan je ook beter richten... Rockford is idd goed maar zoiets ga je toch niet serieus overwegen als je geen dikke versterker er achter hebt hangen. das zoiets als een sportuitlaat op een panda 750 ;)

wil je veel herrie voor je geld kijk dan naar magnat. veel bas en gevoelige speakers. tenminste de 9*6 speakers. verder kan je ook gewoon eens gaan luisteren .das meestal het verstandigste ook al klinken de speakers in de auto toch weer anders

ok veel plezier met uitzoeken maar eerst proberen garantie te krijgen !!!

mollie

• voil
  • Laatst online: 18-08 19:20
mollie: wij hebben voor 4 speakers; rechts en links onder 2 grote en rechts en links boven (ter hoogte van de zijspiegels) 2 kleine speakers voor de midden tonen. en hetzelfde geldt voor achter. buget zal 200/300 piek zijn..

• mollie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-01 22:22

mollie

das dus een compo setje . helaas zijn deze vaak wat duurder en ik denk ook dat je het beste een mooie compo voor voor kan kopen en nog even wachten met de speakers voor achter.

kijk voor wat voorbeelden op www.remco-online.nl . de prijzen zullen wel wat nadeliger uitvallen dan dat op de site staat . is ook niet echt een fijne winkel maar het is een handige pagina om je te orienteren...

mollie
Pagina: 1