Waarom zou deze mod wel kunnen en BFP niet, zij zullen dus ook wel problemen krijgen.Op donderdag 16 augustus 2001 18:09 schreef JiveDAF het volgende:
Gezien Bid For Power erg moeilijk is op het moment ... zal dit een alternatief kunnen worden mischien ??????
ja dat snap ik ook niet....
dragonball ut lijkt me ook wel wat.
maar door de quake3 engine denk ik toch dat bfp beter wordt
dragonball ut lijkt me ook wel wat.
maar door de quake3 engine denk ik toch dat bfp beter wordt
Het hangt er denkik vanaf waar de game gedeveloped word (en waar de site geregistreerd is mischien).
Regels en rechten verschillen per land natuurlijk....
Laat die BFP gasten nu net pech hebben en in een land zitten waar ze in de bak kunnen komen en je stopt wel...
Maar we zullen zien of deze het wel haalt.
* Jive heeft toch een personal preference voor UT tegenover Q3A ... niet omdat de ene mooier is dan de andere, maar omdat ik het gewoon prettiger vind om te UT'n dan te Q3A'n.
Ik vind DBZ toch al aardig kewl .. dus een game/mod die daarop gebaseert is zal ik zowiezo wel spelen, en vaak ook alsie lekker speelt.
Regels en rechten verschillen per land natuurlijk....
Laat die BFP gasten nu net pech hebben en in een land zitten waar ze in de bak kunnen komen en je stopt wel...
Maar we zullen zien of deze het wel haalt.
* Jive heeft toch een personal preference voor UT tegenover Q3A ... niet omdat de ene mooier is dan de andere, maar omdat ik het gewoon prettiger vind om te UT'n dan te Q3A'n.
Ik vind DBZ toch al aardig kewl .. dus een game/mod die daarop gebaseert is zal ik zowiezo wel spelen, en vaak ook alsie lekker speelt.