Ik heb momenteel de G502 en wil overstappen naar een lichtere muis om spellen te spelen waar het meer om aim draait. ik heb er nu 2 uitgeprobeerd maar de muisbuttons voelen slecht aan. weet iemand of er een muis van 60/70 gram is met vergelijkbare sidebuttons als de G502?
Vraag
Alle reacties
Als het zo nauw luistert kan je ook zelf de switches van je muis vervangen denk ik. Heb ik onlangs zelf gedaan bij m'n G502 lightspeed muis; prima te doen.
ik heb nu als muis g502 en de gm800. de buttons van de g502 zijn dus groter, is dat een probleem???
Welke. 2 andere muizen heb je geprobeerd dan? Rocket jump ninja op YouTube doet veel muizenreviews, ook qua afmetingen en gewicht, ik zou eens door zijn reviews heen bladeren en kijken.
Welke heb je geprobeerd dan? Ik heb sinds kort de Razer Basilisk V2 en die klikt enorm fijn (optische sensoren dus geen dubbelklikregistratie mogelijk bij single click). Had hiervoor een oude Logitech (G500), en vond de scrollwiel van Logitech wel wat beter. Maar verder wint de Razer op alle vlakken tot nu toe.
Ik ben van een g502 naar een g703 gegaan, deze is een stuk lichter en heeft minder knoppen (was mijn grootste reden gebruik al die andere knoppen behalve de side knoppen niet).
AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850
momenteel heb ik de Fourze gm800, de muisbuttons vind ik erg moeilijk in te drukken en erg verspokje schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 19:45:
Welke heb je geprobeerd dan? Ik heb sinds kort de Razer Basilisk V2 en die klikt enorm fijn (optische sensoren dus geen dubbelklikregistratie mogelijk bij single click). Had hiervoor een oude Logitech (G500), en vond de scrollwiel van Logitech wel wat beter. Maar verder wint de Razer op alle vlakken tot nu toe.
Pagina: 1