MS Teams, kan niet uit organisatie als gast

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmeah
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-03 13:17
Ik heb een O365 account, met onedrive en Teams. Dat werkt allemaal prima.

Nu ben ik uitgenodigd door een andere organisatie met Teams. Die heb ik geaccepteerd, maar denk dat er iets mis is gegaan met het accepteren. Persoonlijk en werk/student account van microsoft met zelfde account naam, door elkaar gehaald.

Ik wil nog steeds als gast in die organisatie komen, maar ik kom er dus niet in.

Nu staat in webteams en desktop teams de organisatie waar ik dus gast van ben, er wel tussen, maar als ik wil inloggen, springt hij weer terug naar de oude.

Nu heb ik de desbetreffende orgnaisatie gevraagd om een nieuwe uitnodiging, maar die geeft het zelfde resultaat. Ik kom er dus niet in.

Nu wil ik de oude organisatie verwijderen waar ik dus gast ben, maar ook dat lukt niet. Ik heb het stappenplan gevolgd wat hieronder staat, alleen daar loop ik ook vast, omdat er staat dat mijn account niet tot andere organisaties behoort.

https://answers.microsoft...d1?rtAction=1619790055936

Wat kan ik het beste doen? Moet de uitnodigende organisatie mij nog verwijderen?

ps. ik heb dit op 3 verschillende computers gedaan, dus aan gecached iets kan het niet liggen

[ Voor 3% gewijzigd door Timmeah op 30-04-2021 16:06 ]