2e handse laptop voor starcraft 2

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverspeed101
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 30-06 13:23
Ben op zoek naar een 2e handse windows laptop om starcraft 2 mee te spelen. Puur voor thuis dus accuduur is niet belangrijk. Liefst zo goedkoop mogelijk. Is dat te doen onder de 200 euro? Geen voorkeur voor merk. Scherm liefst zo groot mogelijk. Ik zal er een muis op moeten aansluiten want gamen lijkt me niet te doen op een touchpad.

Qua specs is alles wel duidelijk behalve de videokaart. Recommended is minimaal een gtx 650. Maar ik kom er niet uit bij de laptops op marktplaats. De hp probook 470 g2 intel core i5 bijvoorbeeld. Cpu en werkgeheugen zijn voldoende maar graphics gedeelte is voor mij onduidelijk.

Welke laptops raden jullie mij aan?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Ligt er natuurlijk een beetje aan op welke resolutie en settings je wil gamen. Als je op lage settings wil kunnen gamen, is eigenlijk iedere laptop van de afgelopen 8 jaar voldoende.

Vergeet Marktplaats trouwens. V&A is veel betrouwbaarder. V&A aangeboden: Dell Latitude E5540 | i5 | 8gb | 240gb SSD is prima voor lage settings... Je zoekt eigenlijk een laptop met:
* Intel core i5 3th gen of nieuwer
* 4GB RAM

Als je op hogere settings wil kunnen gamen, zou ik gewoon op zoek gaan naar laptops tot 200 euro en dan benchmarks op zoeken die de desbetreffende videokaart vergelijken met de HD7790 en GTX650.

[ Voor 16% gewijzigd door hoi1234 op 30-04-2021 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverspeed101
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 30-06 13:23
hoi1234 schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 11:18:
Ligt er natuurlijk een beetje aan op welke resolutie en settings je wil gamen. Als je op lage settings wil kunnen gamen, is eigenlijk iedere laptop van de afgelopen 8 jaar voldoende.

Vergeet Marktplaats trouwens. V&A is veel betrouwbaarder. V&A aangeboden: Dell Latitude E5540 | i5 | 8gb | 240gb SSD is prima voor lage settings... Je zoekt eigenlijk een laptop met:
* Intel core i5 3th gen of nieuwer
* 4GB RAM

Als je op hogere settings wil kunnen gamen, zou ik gewoon op zoek gaan naar laptops tot 200 euro en dan benchmarks op zoeken die de desbetreffende videokaart vergelijken met de HD7790 en GTX650.
Ok ik zal eens zoeken naar een i5 3th gen.