Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-06 08:50
Als mijn vraag hier niet hoort dan verzoek ik de modjes het te verplaatsen.

Zoals te zien is in het 'Desktop Aankoopadvies' forum is de Asrock Deskmini H470 een gewilde barebone.

Nu ben ik van plan om deze ook te gaan gebruiken in mijn toekomstige build. Echter zie ik dat bij veel bekende winkels deze barebone tijdelijk/voorlopig niet leverbaar is.

Zij hier mede-tweakers die toevallig dichter bij het vuur zitten (zoals werkzaam zijn bij één van die winkels of bij een computer componenten groothandel werken) die hier iets over zouden kunnen zeggen?

Mijn huidige PC staat op omvallen en ik wil graag verder met een nieuwe build maar als de Asrock een probleem gaat worden moet ik gaan kijken naar een andere build (wat ik liever niet doe omdat ik de Asrock nu eenmaal een prachtig design vind).

Alvast dank voor de reacties!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:14

nelizmastr

Goed wies kapot

Het zou me niet verbazen als er binnenkort een nieuwe versie komt en er daarom schaarste aan het ontstaan is. De 11e generatie is immers al uit en ze zullen voor Alder Lake ook al wel aan het ontwikkelen zijn.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
Maar deze versie is, mits met de juiste biosversie 2.10, ook geschikt voor de 11e generatie cpu's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
*effies bumpen*

Niemand die hier iets meer over weet?