Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IcyEyes14
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 06-02 00:04
Ik heb recent een Samsung Galaxy A40 gevonden. Ja.. gevonden..no joke.
Alleen toen ik hem wilde opstarten stond er dat ik verplicht moest aanmelden met een Google Account.

Toen ben ik mijn zoektocht begonnen met allerlei manieren, zoals factory reset. Binary flash of zoiets.
Ik kreeg toen de tip om een programma te downloaden voor een software flush (Odin). Daar moest ik allemaal nummers en codes invoeren die ik nergens kon vinden.

Ik zal vast niet ver genoeg zoeken. Ben wel technisch maar dit gaat me toch iets te ver.

O ja, en IMyFone lockwiper, maar daar stond de A40 niet eens bij.

Heeft iemand nog tips en tricks? Want er moet toch een manier zijn?

Ik zie graag jullie reacties verschijnen.
Thanks alvast

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fredhuizinga
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18:56
Dus jij vindt een telefoon en zorgt niet ervoor dat je de rechtmatige eigenaar vindt, de telefoon bij gevonden voorwerpen afleverd of aanmeld op ilost website?

Misschien staan er op die telefoon wel foto's of data van iemand wat nu allemaal weg is.

Ik zou het in elk geval fijn vinden als ik mijn telefoon kwijt ben dat iemand moeite doet om hem terug te geven.

Samsung Galaxy S23 ultra 512gb phantom black

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luchtbakker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21-05 10:39

Luchtbakker

Elke dag een "beetje" beter

Iets wat je vind mag je niet houden. Dus als we je nu zouden helpen de telefoon bruikbaar te maken dan helpen we je met heling.

Nee. bye bye

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyberJohn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-05 08:37
De melding dat je moet inloggen met een Google Account krijg je niet zomaar. Vermoedelijk heb je geprobeerd het toestel te resetten door middel van het recovery menu of door het toestel te flashen.

Dit betekend dat de bestanden van de vorige eigenaar inmiddels al van het toestel verdwenen zijn. Fijn als daar foto's op stonden die voor de vorige eigenaar van waarde waren. Als je iets vindt, is het niet van jou...

Ahja, legitieme manier is om met het aankoop bewijs naar een Samsung punt te gaan. Maar ja, dan moet je de eigenaar van het toestel zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door CyberJohn op 30-04-2021 07:33 ]

Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Op Tweakers werken we niet mee om een 'gevonden' smartphone te kraken. Lever hem in, zet hem in de WhatsApp groep van je buurt of probeer op een andere manier de eigenaar te achterhalen, maar ga hem in ieder geval niet voor jezelf gebruiken. Dit topic gaat op slot

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Dit topic is gesloten.