Iemand hier die ervaring of ideeën heeft met volgend probleem?
Sinds enkele dagen is bluetooth verdwenen op mijn systeem. Nergens vind ik de bluetooth module terug. Dus niet terug te vinden in apparaatbeheer en uiteraard dus ook niet in de opties.
Zo ziet mijn apparaatbeheer er uit:

Zo ziet bluetooth instellingen er uit:

De bluetooth module zit op het moederbord. Het gaat over dit moederbord: Asus Rog Strix B550-E. Op het moederbord zit dus een intel bluetooth module en heeft eigenlijk tot enkele dagen geleden perfect gewerkt.
Wat heb ik al geprobeerd?
Sinds enkele dagen is bluetooth verdwenen op mijn systeem. Nergens vind ik de bluetooth module terug. Dus niet terug te vinden in apparaatbeheer en uiteraard dus ook niet in de opties.
Zo ziet mijn apparaatbeheer er uit:

Zo ziet bluetooth instellingen er uit:

De bluetooth module zit op het moederbord. Het gaat over dit moederbord: Asus Rog Strix B550-E. Op het moederbord zit dus een intel bluetooth module en heeft eigenlijk tot enkele dagen geleden perfect gewerkt.
Wat heb ik al geprobeerd?
- Uiteraard moederbord drivers gedownload en geïnstalleerd. Aangezien ik bluetooth niet in apparaatbeheer zie kon ik oude niet verwijderen.
- In mijn BIOS staat bluetooth aan, meerdere keren bekenen
- Ik heb uiteraard ook gegoogled en alle mogelijke oplossingen geprobeerd: PC unpoweren, wifi module in bios afzetten, bluetooth module eens aan en af zetten, services aanzetten, ...
- Bijkomende windows updates gedownload
- Chipset drivers geupdate
- BIOS updaten zou ik kunnen maar hou ik voorlopig even af. Altijd gevaarlijk en er is enkel een nieuwe beta driver uit.
- Windows clean install