In Windows 10 Home Apparaatbeheer op mijn desktop-pc staat in de categorie Systeemapparaten één systeemapparaat met de vermelding 'Verouderd apparaat'. Ik kom er niet achter wat het precies is en wat ik ermee moet doen.
Bij het Verouderd apparaat staat in Eigenschappen:
Algemeen
Apparaattype: Systeemapparaat
Leverancier: Intel
Stuurprogramma kan niet worden gevonden/bijgewerkt.
Omdat ik denk dat de Z97 controller een onderdeel is van mijn moederbord, heb ik inmiddels de bios en drivers van mijn moederbord (MSI Z97M-G43) (MS-7924) ge-update met behulp van de MSI Live Update 6 tool, maar dat heeft niet geholpen. Ik heb ook de Intel® Driver & Support Assistant gebruikt om te updaten, maar ook daar geen succes, want alles is volgens die tool ok.
Wel opvallend is dat ik in de scan door de MSI Live Update 6 tool alleen drivers zag voor de realtek chips, maar niet voor de Intel processor op het moederbord. Toch functioneert mijn pc foutloos en snel.
Iemand een idee wat ik hiermee moet/kan doen?
Bij het Verouderd apparaat staat in Eigenschappen:
Algemeen
Apparaattype: Systeemapparaat
Leverancier: Intel
Stuurprogramma kan niet worden gevonden/bijgewerkt.
Omdat ik denk dat de Z97 controller een onderdeel is van mijn moederbord, heb ik inmiddels de bios en drivers van mijn moederbord (MSI Z97M-G43) (MS-7924) ge-update met behulp van de MSI Live Update 6 tool, maar dat heeft niet geholpen. Ik heb ook de Intel® Driver & Support Assistant gebruikt om te updaten, maar ook daar geen succes, want alles is volgens die tool ok.
Wel opvallend is dat ik in de scan door de MSI Live Update 6 tool alleen drivers zag voor de realtek chips, maar niet voor de Intel processor op het moederbord. Toch functioneert mijn pc foutloos en snel.
Iemand een idee wat ik hiermee moet/kan doen?