Hallo Tweaker vrienden! Ik ben opzoek naar wat hulp qua build. Ik weet dat het nu niet slim is om een pc te bouwen met alle tekorten en hoge prijzen, maar ik zou graag willen weten wat ongeveer een goede build is voor mijn doeleinden.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik doe video-editing en veel ander grafisch werk. Ook zou ik graag willen streamen en content willen maken met deze build. Ik speel niet de meest demanding titles maar run wel facetracking software op de achtergrond voor een 3d model waarmee ik stream.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst zou ik rond de 1000-1250 zitten.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb zeker voldoende opslag nodig ivm footage en een SSD waarop ik al m'n software kwijt kan.
Wat verwacht je van ons?
Ben niet de slimste als het gaat om het bouwen van PCs maar heb al wat basis kennis. En natuurlijk zou RGB en een mooie case ook wel lekker zijn.
Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik doe video-editing en veel ander grafisch werk. Ook zou ik graag willen streamen en content willen maken met deze build. Ik speel niet de meest demanding titles maar run wel facetracking software op de achtergrond voor een 3d model waarmee ik stream.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst zou ik rond de 1000-1250 zitten.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb zeker voldoende opslag nodig ivm footage en een SSD waarop ik al m'n software kwijt kan.
Wat verwacht je van ons?
Ben niet de slimste als het gaat om het bouwen van PCs maar heb al wat basis kennis. En natuurlijk zou RGB en een mooie case ook wel lekker zijn.
Alvast bedankt!