Prebuild game pc €800-€1200

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjarner
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 29-04-2021
Hi,

Ik ben opzoek naar een prebuild gaming pc tussen de 800 en 1200 euro. Voorheen een jaar of 5 gebruik gemaakt van een MSI (Intel Core i5-6400 + Radeon R7 360 en 8gb werkgeheugen), maar deze sindskort weggedaan. Daarom ben ik nu opzoek naar een pc waar ik de komende 5+ jaar plezier van heb. Ik ben helaas een leek betreft gaming pc's, vandaar mijn topic!

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben developer en daarnaast houd ik wel van gamen. Ik ben van plan om Call of Duty, Battlefield, League of Legends en Runescape te gaan spelen.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 800 en 1200 euro.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorheen altijd gebruik gemaakt van MSI prebuild gaming pc en laptops. Erg tevreden mee. Heb alleen geen idee of dit de beste prijs-kwaliteitverhouding heeft.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoe compacter, hoe beter natuurlijk. Voor de rest niet echt eisen. Hij moet bovenstaande games kunnen draaien en minstens 5 jaar meegaan.

Ga je overklokken?
Nee.

Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ben een leek wat betreft gaming pc's. Ik houd van gamen, maar daar is ook alles mee gezegd. Ik ben opzoek naar een zo goed mogelijke pre build pc binnen mijn budget. Mocht het zo zijn dat ik beter kan wachten op bepaalde acties oid, dan hoor ik dat graag.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djarune
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:03
Bij een prebuild kun je denken aan een pricewatch: Lenovo IdeaCentre G5 14IMB05 (90N900BVMH). Stop er een reep RAM bij voor 16GB en dan kun je alle games spelen op 1080p.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bjarner
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 29-04-2021
Djarune schreef op donderdag 29 april 2021 @ 16:56:
Bij een prebuild kun je denken aan een pricewatch: Lenovo IdeaCentre G5 14IMB05 (90N900BVMH). Stop er een reep RAM bij voor 16GB en dan kun je alle games spelen op 1080p.
Sounds good, maar zo "handig" ben ik helaas niet.

M'n ogen waren gevallen op deze 2: pricewatch: Lenovo IdeaCentre G5 14IMB05 (90N900D0MH)
en
Lenovo Legion T5 28IMB05 90NC00LNMH bij Coolblue

Wat vind je daarvan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djarune
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:03
Dan pak je die ideacentre met 16GB RAM.