4G in een Event Bus

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roon!
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Ik wil een 4G oplossing in een bus, hier moeten ongeveer 20 apparaten op kunnen werken, deze bus heeft netstroom.

Wat is je budget?
50,- tot 300,- Goedkoper mag altijd maar ik heb liever een goed product dat iets duurder is.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet perse, wel zou het handig zijn als de modem een interne batterij heeft voor
+- 4 uur, dit is niet perse nodig.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De bus gaat festivals en scholen af om voorlichting te geven over verdovende middelen etc. Er moet een 20tal tablets aan het netwerk verbonden kunnen worden om dingen zoals kahoot en websites te kunnen bekijken. De Bus komt dus overal in het land dus het is noodzakelijk dat er ook op buiten locaties oké internet is (De meeste modems stoppen op 10 apparaten, dit is niet ideaal. Ik heb zelf ook nog Wapjes om op te hangen maar het liefste zonder natuurlijk)

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roon!
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13
Ik ben door een kennis getipt op de volgende modem:
pricewatch: TP-Link 600Mbps LTE-Advanced Mobiele Wifi M7650

Dit gaat m worden.