Toon posts:

kan NFS 5 niet spelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik NFS 5 onder win2k wil spelen, dan krijg ik de foutmelding: "virtual memory too low" en ook de melding dat hij het aangepast heeft. Maar als ik NFS 5 dan weer wil starten, werkt het nog steeds niet.

Ik heb 256 MB intern. Wie kan mij helpen?

Verwijderd

Onder Windows 2000 draait het spel bij mij ook niet. In Windows 98 draait het daarentegen wel goed. Misschien is het spel niet geheel compatible met Windows 2000?

Een oplossing is om Windows 98 te installeren in een dual-boot configuratie (dus twee besturingssystemen op één computer).

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-09 21:09
Heb je niet toevallig aan het virtual memory lopen kloten ?

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Nee maakt nog niks uit als je aab virtual memory zit, NFS 5 propt het helemaal vol in win2k.. geen idee waarom maar blijkbaar werkt het niet dus onder win2k.. Heb het zelf ook al meerdere malen geprobeerd..

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

Topicstarter
Ik begrijp er niks van, want ik heb hem hier al eerder onder win2k kunnen spelen. Toen had ik nog wel 128 MB intern. Sinds ik er 128 MB bij heb geplaatst, is het dus niet meer mogelijk :(

Hoe moet ik de pagefile instellen met 256 MB intern? Daar was zo'n handeling voor, maar die ben ik ff vergeten.

• powerman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 09:56
Heb je service pack 2 geinstalleerd, zo ja dan doet ie het niet. Met sp1 deed hij het bij mij wel

ASUS P4C-E deluxe, Pentium 4 3 ghz, 2x Corsair 512 mb DDR PC3700, Hercules ati radeon 9800xt, 4x Western Digital S-ATA 250Gb 7200rpm (raid 5), 2x IBM 30 gb

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 16 augustus 2001 22:29 schreef powerman het volgende:
Heb je service pack 2 geinstalleerd, zo ja dan doet ie het niet. Met sp1 deed hij het bij mij wel
Ohw, heb SP2 geinstalleerd. Is er dan echt geen mogelijkheid dit spel te kunnen spelen?
Pagina: 1