Ja ik heb de "utfs" gebruikt. Ik heb ook al met 3COM gebeld, maar daar kreeg ik een vage mexicaan aan de lijn die er nog minder van snapte dan ik.
Het volgende probleem:
KT7-RAID
3COM 3C905C-TX
Win98SE (US)
MXstream alcatel even op HUB
voor mensen die niet bekend zijn met mxstream:
alcatel modem = 10.0.0.138
laptop = 10.0.0.150
desktop = 10.0.0.151
Ik installeer de netwerkkaart, alles lijkt goed te zijn gegaan, maar ik kan opeens niet meer apache of iets dergelijks benaderen onder localhost. Remote adressen doen het ook niet. Dit alles vanuit internet explorer.
Pingen gaat wel goed. Zowel lokaal als van computers op internet. Ik kan ook een verbinding met mn alcatel modem maken, maar ik kan dus niet in internet explorer die lokale webserver op 10.0.0.138 zien.
Ook filetransfer via windows file-sharing kan gewoon doorgaan. Het lijkt wel een bug in internet explorer. Iemand een suggestie?
Bvd, tweakerbee
Het volgende probleem:
KT7-RAID
3COM 3C905C-TX
Win98SE (US)
MXstream alcatel even op HUB
voor mensen die niet bekend zijn met mxstream:
alcatel modem = 10.0.0.138
laptop = 10.0.0.150
desktop = 10.0.0.151
Ik installeer de netwerkkaart, alles lijkt goed te zijn gegaan, maar ik kan opeens niet meer apache of iets dergelijks benaderen onder localhost. Remote adressen doen het ook niet. Dit alles vanuit internet explorer.
Pingen gaat wel goed. Zowel lokaal als van computers op internet. Ik kan ook een verbinding met mn alcatel modem maken, maar ik kan dus niet in internet explorer die lokale webserver op 10.0.0.138 zien.
Ook filetransfer via windows file-sharing kan gewoon doorgaan. Het lijkt wel een bug in internet explorer. Iemand een suggestie?
Bvd, tweakerbee
You can't have everything. Where would you put it?