specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
Eh, ik had hem eerst dicht gedaan maar na mijn 2e edit heb ik hem weer geopend.
Edit:
Mijn internet is hier nogal bout, nu is mijn heeele reactie weg
Naja, je topic is iig. weer open... verder doe ik er ff niets mee.
Edit:
Mijn internet is hier nogal bout, nu is mijn heeele reactie weg
Naja, je topic is iig. weer open... verder doe ik er ff niets mee.
Lijkt me vrij duidelijk waarom die dichtzit 
Trouwens, weleens van punten en komma's gehoord
Erg vage tekste produceer je zo. Komt de leesbaarheid niet echt ten goede...
En over je probleem: Gebruik een install zonder X-windows. Scheelt bergen met ruimte. Console linux leert je ook veel meer dan in X dingetjes aanvinken.
Trouwens, weleens van punten en komma's gehoord
En over je probleem: Gebruik een install zonder X-windows. Scheelt bergen met ruimte. Console linux leert je ook veel meer dan in X dingetjes aanvinken.
edit:
Najah zo kan het ook..
Om je dag nog verder te verpesten (
) gooi ik em op slot. Nou ja niet om te pesten, maar omdat dat policy is
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Verwijderd
Tja dit is een vraag, die bijna dagelijks wordt gesteld in NOS; vandaar dat hij dichtzit.
/me is niet te beroerd om alsnog een antwoord te geven
Vergeet ten eerste de FAQ [topic=163843] vooral niet te lezen
Ga daarna vooral ook eens de sites van de verschillende distros bezoeken om een beetje een indruk te krijgen.
Als je wel een internet aansluiting hebt, op deze computer, dan moet je maar eens gaan kijken naar een zogenaamde netbased installatie. Ofwel je maakt een paar floppies aan (stuk of 6). Vervolgens gaat de installer over op het netbased gedeelte, waarbij de rest dus via internet loopt.
RedHat en Slackware zijn distros die voornamelijk voor beginnelingen uitermate geschikt zijn. Debian en Slackware zijn voorbeelden van distros voor gevorderde gebruikers. Hier kan je ook wel aan beginnen, maar dan moet je wel het nodige doorzettings vermogen hebben.
/me is niet te beroerd om alsnog een antwoord te geven
Vergeet ten eerste de FAQ [topic=163843] vooral niet te lezen
Ga daarna vooral ook eens de sites van de verschillende distros bezoeken om een beetje een indruk te krijgen.
Als je wel een internet aansluiting hebt, op deze computer, dan moet je maar eens gaan kijken naar een zogenaamde netbased installatie. Ofwel je maakt een paar floppies aan (stuk of 6). Vervolgens gaat de installer over op het netbased gedeelte, waarbij de rest dus via internet loopt.
RedHat en Slackware zijn distros die voornamelijk voor beginnelingen uitermate geschikt zijn. Debian en Slackware zijn voorbeelden van distros voor gevorderde gebruikers. Hier kan je ook wel aan beginnen, maar dan moet je wel het nodige doorzettings vermogen hebben.