ik heb een vraag aan mensen die een iphone 12 pro in bezit hebben die toevallig ook last hebben van coil whine dat is als je je telefoon aan je oor houd aan de achterkant net boven de apple logo dan sisst zoemt er iets van binnen ik heb hem 3x laten opsturen naar apple en 3 keer gerepareerd maar het werd maar niet minder de 4e keer kreeg ik een nieuwe toestel met het zelfde probleem ik hoop dat mensen hier de juiste oplossing hebben met de zelfde probleem die ze hebben gehad want ik word er nu wel een beetje gek van
Vraag
Alle reacties
Hebben meer modellen last van: https://www.onemorething....niet-nieuw-of-gevaarlijk/
Weinig aan te doen...
Moet zeggen als ik bel met een pixel 3 telefoon dan hoor ik dat ook en dacht bij Nokia 7 plus het ook had.
Heb even report gedaan je post staat in de foute categorie
Weinig aan te doen...
Moet zeggen als ik bel met een pixel 3 telefoon dan hoor ik dat ook en dacht bij Nokia 7 plus het ook had.
Heb even report gedaan je post staat in de foute categorie
Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe
Als het een bekend probleem is dan bepalen of het echt een probleem is. Geen idee op welke afstand je het hoort en of het iets is waar je met normaal gebruik ook echt last van hebt. Na meerdere keren opsturen en een nieuw toestel lijkt het iets wat blijkbaar standaard is. Of je laat het er bij of je gaat voor een andere telefoon. Een oplossing als het hardwarematig is en bij iedere telefoon van hetzelfde model ga je sowieso niet krijgen.
Doet mijn Xr ook heel af en toe, maar ik hoor het ook echt alleen in een stille ruimte en het ding direct tegen m’n oor. Mij stoort het niet, persoonlijk.
Zoals hierboven aangegeven lijkt het een producteigenschap, dus als je er niet mee kunt leven, dan moet je een ander merk en type telefoon gaan zoeken, helaas.
Zoals hierboven aangegeven lijkt het een producteigenschap, dus als je er niet mee kunt leven, dan moet je een ander merk en type telefoon gaan zoeken, helaas.
I reject your reality and substitute my own
Geen idee wat dit met netwerken te maken heeft, dus ik verhuis je topic even van NT naar IOS.
Was idd iets miss gegaan kan gebeuren toch dat hij in de verkeerde rubriek terecht komt
iPhone 12 static noicekevinashley1992 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:21:
Maar voor de mensen die dit ook hebben gehad ik las vanmorgen toevallig dat dit na een tijdje weg gaat klopt dit of is dit bij jullie telefoons nog steeds zo
Zelf nergens last van met regular 12
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Pagina: 1