Ik heb een 2.1 setje, vanuit de subwoofer lijkt mijn rechter midrange output zijn laatste adem te hebben uitgeblazen. Ik heb de kabels omgedraaid en toen deed de linker speaker het niet meer en rechts wel. Beide kabels en speakers zijn dus nog wel werkende.
Betreft deze kabels:
"Two 6" / 1.8m satellite audio cables with ATX4 connectors"
Bestaat er een connector of adaptor om de twee kabels samen in een adaptor te steken welke in mijn linker output gaat?
Waar vind ik zoiets en werkt het überhaupt? Ik weet dat het hierdoor mono gaat worden maar ik game niet zonder headset en kijk amper films series dus kan er wel even tijdelijk zonder terwijl ik uiteindelijk even goed wil investeren in een knappe nieuwe set.
Prachtige mockup voor mocht het nog niet duidelijk zijn:
Dank!
Betreft deze kabels:

Bestaat er een connector of adaptor om de twee kabels samen in een adaptor te steken welke in mijn linker output gaat?
Waar vind ik zoiets en werkt het überhaupt? Ik weet dat het hierdoor mono gaat worden maar ik game niet zonder headset en kijk amper films series dus kan er wel even tijdelijk zonder terwijl ik uiteindelijk even goed wil investeren in een knappe nieuwe set.
Prachtige mockup voor mocht het nog niet duidelijk zijn:

Dank!