Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen (oa Warzone, Civ, GTA etc.) en daarnaast surfen en videos kijken. Regelmatig maak ik gebruik van een tweede monitor om te browsen/muziek luisteren/discord.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou aan de andere onderdelen graag rond de 1500 kwijt zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een Gigabyte Geforce RTX3080 10gb gaming OC en daarnaast een Dell Ultrasharp U2312HM te gebruiken als tweede monitor. Ik heb een goedkope k+m maar zou deze graag vervanger voor wat beters. Mijn huidige monitor wordt op langere termijn mogelijk vervangen door een 4k monitor voor videos en minder fps afhankelijke games
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De volledige tower+monitor, keyboard en mouse, exclusief de gpu uiteraard. Daarnaast heb ik ook al een 2 tb hdd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nvt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
1440p, 144hz gaming op de hoogste settings de komende jaren. Stilte is belangrijker dan energieverbruik, maar doen beide onder voor prestaties/budget. Geen fan van rgb of andere 'gaming' designs, voor een case ga ik liever voor iets straks zwarts/wit
Ga je overklokken?
Mogelijk later, maar in principe niet
Wat verwacht je van ons?
Onderstaand heb ik een opzetje gemaakt, maar deze overschrijd eigenlijk mijn budget, waar kan ik aanpassingen maken/besparen zonder veel in te leveren op wat ik er uiteindelijk uit haal? Klopt/past onderstaande eigenlijk ook wel. Dit is slechts de tweede custom pc die ik maak, waarmee mijn huidige inmiddels al meer dan 8 jaar meegaat. Ik laat hem verder door een pro in elkaar zetten.
Gamen (oa Warzone, Civ, GTA etc.) en daarnaast surfen en videos kijken. Regelmatig maak ik gebruik van een tweede monitor om te browsen/muziek luisteren/discord.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou aan de andere onderdelen graag rond de 1500 kwijt zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een Gigabyte Geforce RTX3080 10gb gaming OC en daarnaast een Dell Ultrasharp U2312HM te gebruiken als tweede monitor. Ik heb een goedkope k+m maar zou deze graag vervanger voor wat beters. Mijn huidige monitor wordt op langere termijn mogelijk vervangen door een 4k monitor voor videos en minder fps afhankelijke games
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De volledige tower+monitor, keyboard en mouse, exclusief de gpu uiteraard. Daarnaast heb ik ook al een 2 tb hdd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nvt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
1440p, 144hz gaming op de hoogste settings de komende jaren. Stilte is belangrijker dan energieverbruik, maar doen beide onder voor prestaties/budget. Geen fan van rgb of andere 'gaming' designs, voor een case ga ik liever voor iets straks zwarts/wit
Ga je overklokken?
Mogelijk later, maar in principe niet
Wat verwacht je van ons?
Onderstaand heb ik een opzetje gemaakt, maar deze overschrijd eigenlijk mijn budget, waar kan ik aanpassingen maken/besparen zonder veel in te leveren op wat ik er uiteindelijk uit haal? Klopt/past onderstaande eigenlijk ook wel. Dit is slechts de tweede custom pc die ik maak, waarmee mijn huidige inmiddels al meer dan 8 jaar meegaat. Ik laat hem verder door een pro in elkaar zetten.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 5800X Boxed | € 427,80 | € 427,80 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming Z590-PLUS WIFI | € 235,95 | € 235,95 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Define 7 Compact Zwart | € 99,- | € 99,- |
1 | Monitoren | Lenovo G27q-20 Zwart | € 299,- | € 299,- |
1 | Waterkoeling | Corsair Hydro Series H115i PRO RGB 280mm Liquid CPU Cooler | € 141,99 | € 141,99 |
1 | Muizen | Razer Deathadder V2 | € 59,95 | € 59,95 |
1 | Muismatten | Roccat Taito Control Gaming Mousepad | € 21,- | € 21,- |
1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL2K16G36C16U4B | € 190,94 | € 190,94 |
1 | Voedingen | Corsair RM750 (2019) | € 106,- | € 106,- |
1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro 1TB | € 179,90 | € 179,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.761,53 |