Ik ben op zoek naar een Koptelefoon of Headset die grote oordoppen heeft, aangezien ik een best groot hoofd en grote oren heb.
Op het moment heb ik een HyperX Cloud Revolver S als headset, prima maar net een tikkie te klein.
Misschien is het een goed idee om als volgende een koptelefoon met 100mm diameter speakers te nemen?
Ik game met name vooral en ben van plan om ook een aparte microfoon te kopen dus het hoeft niet perse een headset met microfoon te zijn.
Graag zou ik willen:
1. Bedraad
2. 3.5mm Jack
3. Stereo
4. Budget ongeveer 200 euro.
5. Voor PC
6. Beter dan de Cloud Revolver S qua kwaliteit?
Ik zat te kijken naar deze: pricewatch: Audeze Penrose X
Maar ik weet niet of draadloos een goede keus is voor competetive gaming en het merk Audeze ben ik ook niet bekend mee helaas.
Hier ook mijn wenslijst voor de build die ik aan het plannen ben mocht iemand interesse hebben:
gallery: shminkie
Op het moment heb ik een HyperX Cloud Revolver S als headset, prima maar net een tikkie te klein.
Misschien is het een goed idee om als volgende een koptelefoon met 100mm diameter speakers te nemen?
Ik game met name vooral en ben van plan om ook een aparte microfoon te kopen dus het hoeft niet perse een headset met microfoon te zijn.
Graag zou ik willen:
1. Bedraad
2. 3.5mm Jack
3. Stereo
4. Budget ongeveer 200 euro.
5. Voor PC
6. Beter dan de Cloud Revolver S qua kwaliteit?
Ik zat te kijken naar deze: pricewatch: Audeze Penrose X
Maar ik weet niet of draadloos een goede keus is voor competetive gaming en het merk Audeze ben ik ook niet bekend mee helaas.
Hier ook mijn wenslijst voor de build die ik aan het plannen ben mocht iemand interesse hebben:
gallery: shminkie