Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shminkie
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 29-04 14:15
Ik ben op zoek naar een Koptelefoon of Headset die grote oordoppen heeft, aangezien ik een best groot hoofd en grote oren heb.
Op het moment heb ik een HyperX Cloud Revolver S als headset, prima maar net een tikkie te klein.
Misschien is het een goed idee om als volgende een koptelefoon met 100mm diameter speakers te nemen?

Ik game met name vooral en ben van plan om ook een aparte microfoon te kopen dus het hoeft niet perse een headset met microfoon te zijn.

Graag zou ik willen:

1. Bedraad
2. 3.5mm Jack
3. Stereo
4. Budget ongeveer 200 euro.
5. Voor PC
6. Beter dan de Cloud Revolver S qua kwaliteit?

Ik zat te kijken naar deze: pricewatch: Audeze Penrose X
Maar ik weet niet of draadloos een goede keus is voor competetive gaming en het merk Audeze ben ik ook niet bekend mee helaas.

Hier ook mijn wenslijst voor de build die ik aan het plannen ben mocht iemand interesse hebben:
gallery: shminkie

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-05 19:01
Beyerdynamic MMX300 is een mogelijkheid als je je budget ietsjes omhoog trekt.
Staat nu bij Beyerdynamic aan 236 euro.
Ik gebruik deze zelf thuis voor conference calls via een audio interface met phantom power (via tussenstuk van Rode om phantom power te regelen).
Goede klank, ruis valt enorm mee (enkel te horen als er niemand babbelt of geen muziek op staat) en microfoon geeft goede klank (positieve reacties hierover van collega's).
Gezien ik deze via een audio interface gebruik, weet ik even niet hoe de klank en mic presteren als je de headset rechtstreeks aan je PC koppelt.
Maar deze headset is eigenlijk een gaming headset en volgens de reviews best goed.