Geen geluid met Soundblaster 128PCI

Pagina: 1
Acties:

• lpetersen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-01-2024
Ik krijg geen geluid met de Soundblaster 128PCI. Ik denk dat ik hem verkeerd heb aangesloten op m'n moederbord. Hoe moet ik hem wel aansluiten? Ik heb er zo'n grijs kabeltje bijgeleverd gekregen. Ik heb een ASUS CUV4X-E moederbord. Can somebody help me?

Alvast bedankt,

Lars

• beschuitfluiter
  • Laatst online: 20-07 15:44

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

sb128PCI in een vrij pci-slot steken en dat kabeltje naar je cd-rom speler lijkt me :)

software installen en...DISCO, you're done!

(in theorie dan...)

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd

Verkeerd aangesloten op je moederbord? Je hebt 'm toch niet in een ISA slot geramd of zo? ;)

Zonder gekheid, hoe denk je het voor elkaar te krijgen om hem zonder geweld verkeerd aan te sluiten? er is maar 1 manier waarop hij in een PCI slot past, en dat is de goede manier. Het is waarschijnlijker dat je dat kabeltje ook nog moet aansluiten :) Op je CD-ROM speler, inderdaad. Er moet ergens aan de rand van je SB128 bord een klein plugje zitten (soms niet meer dan een paar pennetjes) waarop dat kabeltje past. De andere kant in de enige plug van je CD-ROM drive waarop dat kabeltje past.

Kan niet missen, zou'k zeggen...

• lpetersen
Op donderdag 16 augustus 2001 17:09 schreef raccoon het volgende:
Verkeerd aangesloten op je moederbord? Je hebt 'm toch niet in een ISA slot geramd of zo? ;)

Zonder gekheid, hoe denk je het voor elkaar te krijgen om hem zonder geweld verkeerd aan te sluiten? er is maar 1 manier waarop hij in een PCI slot past, en dat is de goede manier. Het is waarschijnlijker dat je dat kabeltje ook nog moet aansluiten :) Op je CD-ROM speler, inderdaad. Er moet ergens aan de rand van je SB128 bord een klein plugje zitten (soms niet meer dan een paar pennetjes) waarop dat kabeltje past. De andere kant in de enige plug van je CD-ROM drive waarop dat kabeltje past.

Kan niet missen, zou'k zeggen...
He gast, bedankt voor de tip! Je hebt helemaal gelijk, toen ik het las, d8 ik van: oh ja, natuurlijk! Maar goed, ik ga hem nu GOED aansluiten. Nogmaals bedankt!

• lpetersen
PROBLEM SOLVED!!!!! :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :)