Persistente filter onder een knop in woocommerce

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yourisk
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-08-2022
Hallo, ik ben zelf een webstore aan het in elkaar zetten op basis van woocommerce (yep, beter een ander ecommerce systeem maar ik ben al vrij ver en wil eerst openen en later migreren).
Ik verkoop natuurlijk cosmetica waarvan niet alle producten veganistisch zijn. Ik wil dus een knop maken in my headerbottom of dergelijke waarmee je dus een persistente fiter voor veganistische producten kunt activeren.
Dus zodra je er op klikt wil ik vanaf dat moment dat de website alleen nog maar veganistische producten toont (ze dragen een product tag met de naam vegano)
Ik heb wel bepaalde filter plugins geprobeerd en die werken wel maar is over het algemeen niet heel mooi en duidelijk. Ik heb nog geen mogelijkheid gevonden tot een (liefst te customizen) knop die direct een vooraf ingesteld filter activeerd.
Weet iemand een plugin waarmee dit wel zou kunnen of misschien een handigheidje om in combinatie met een plugin of de standaard filter methode van woocommerce. ik wil hem graag in de header footer hebben naast de menu items.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Woocommerce, flatsome theme

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- annaste filter kun je wel filteren maar kan niet een duidelijke knop in een van de header delen plaatsen kan niet. Althans geen optie voor gevonden.
- Tag cloud: ziet er prima uit maar zodra je een andere categorie kiest of dergelijke dan verdwijnt de filter weer. Ik wil dus wel dat hij actief blijft totdat je eventueel de knop weer deactiveerd door te klikken.

Hoop dat iemand een idee heeft. Is niet een heel gangbaar iets maar heb het wel een keer gezien op een website. ..Heb die website alleen niet opgeslagen 8)7