.Zou geweldig zijn als iemand tip heeft met welke software de live stream op Koningsdag van the streamers kan worden opgenomen. Kan mij niet indenken dat dit absoluut niet mogelijk is. VlC hiervoor geschikt?
Vraag
Alle reacties
Bedoel je dat je het Ên wilt kijken Ên wilt opnemen om later nogmaals te kijken? Dan zou elke screen recording / screen capture software voldoen.
Bijvoorbeeld OBS, gratis en zeer makkelijk op te zetten.
Bijvoorbeeld OBS, gratis en zeer makkelijk op te zetten.
Coding in the cold; <brrrrr />
Verwijderd
Screencapture software... Al gaan die niet altijd lekker met "gecodeerde" streams. Maar komt dit niet gewoon op uitzending gemist?
Heeft iemand het concert opgenomen en bereid deze met mij te delen? Ik zou het graag terugkijken!
Joepajee schreef op woensdag 28 april 2021 @ 10:26:
Heeft iemand het concert opgenomen en bereid deze met mij te delen? Ik zou het graag terugkijken!
sorry voor de capslocks, copy paste van die paginaKAN IK DE STREAM TERUGKIJKEN?
HET IS NIET MOGELIJK OM DE LIVESTREAM TERUG TE KIJKEN. ZORG DUS DAT JE ER 27 APRIL OM 20.00 UUR BIJ BENT!
En daarmee lijkt mij elke vorm van delen niet legaal.
[ Voor 5% gewijzigd door LordSinclair op 28-04-2021 11:48 ]
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
@Joepajee, ik weet niet of ik hier een linkje mag delen, maar als je zoekt op "streamers Koningsdag" op YouTube, dan vind je de hele livestream!
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
Hij staat inmiddels ook op de nieuwsgroepen.
@LordSinclair
Ik snap je punt maar het is een gratis concert. Dan gelden dit soort regels volgens mij niet omdat er geen rechten voor betaald worden vanuit de consument. Weet even niet hoe ik het exact moet verwoorden.
@LordSinclair
Ik snap je punt maar het is een gratis concert. Dan gelden dit soort regels volgens mij niet omdat er geen rechten voor betaald worden vanuit de consument. Weet even niet hoe ik het exact moet verwoorden.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Tuurlijk wel, dat iets (tijdelijk) gratis verspreid wordt betekend nog niet meteen dat er geen copyright op zit.OMD schreef op woensdag 28 april 2021 @ 18:28:
Uiteraard maar bedoelde meer dat het niet zo een probleem is omdat het gratis was te kijken via bijna oneindige mogelijkheden. Als het bijvoorbeeld op NPO 1 uitgezonden wordt dan zijn de rechten van NPO1 maar van wie is het nu? Je kon kijken via T-Mobile, KPN, Ziggo etc. en alle providers in het buitenland.Sleepkever schreef op woensdag 28 april 2021 @ 18:45:
[...]
Tuurlijk wel, dat iets (tijdelijk) gratis verspreid wordt betekend nog niet meteen dat er geen copyright op zit.
Ik ben serieus geïnteresseerd en heb hier geen kaas van gegeten vandaar de vraag
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 19:08
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
De show wordt nog niet op legale kanalen aangeboden, dus dan heeft het verder bespreken hier geen zin. Slotje
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.