Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heion83
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 11-01 14:27
-

[ Voor 100% gewijzigd door Heion83 op 06-11-2023 18:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:16
Je kunt op https://www.ledger.com/supported-crypto-assets zien welke coins ondersteund worden.
Als er ledger live bij staat kun alles doen vanuit hun software en die geeft voor de meeste coins ook een waarde. Als je wil verkopen moet je ze inderdaad eerst naar een exchange sturen zoals Bitvavo. Je kunt het beste een app installeren als blockfolio of delta en daar invullen wat je hebt. Dat zijn coin portfolio apps.
Als je een ledger koopt kijk dan naar de X daarop kun je meer apps installeren en zo dus meerdere coins opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heion83
-

[ Voor 123% gewijzigd door Heion83 op 06-11-2023 18:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:16
Ik zou ze lekker kopen op Bitvavo daar kun je zelf een order aanmaken met de prijs en aantal die jij wil hebben. Ze daarna opslaan op een hardware wallet is de veiligste keuze. Ik doe dit ook maar wel voor de coins die ik langer wil vast houden. Even snel iets verkopen gaat dan toch lastiger (is soms ook positief dat ik niet in een opwelling iets opeens verkoop).

De S kun je prima mee starten, installeer alleen de apps van coins die je gebruikt. Als het niet past kun je een app de-installeren, je coins of beter gezegt je private keys gaan dan niet verloren. Wanneer je later de app weer installeert zie je dat het er nog op staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heion83
-

[ Voor 100% gewijzigd door Heion83 op 06-11-2023 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cvdm2
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 05-05-2021
Goedendag! Ik probeer Dogecoins over te zetten van Ledger nano s naar Litebit maar krijg een melding over passphrases waardoor het niet lukt!
Ik kan bijvoorbeeld wel Rippels overzetten van dezelfde Ledger zonder die melding..
Kan iemand mij misschien helpen?
Alvast bedankt
Pagina: 1