Testvraag aan alle T300 gebruikers.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Interceptor101
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-05 12:50
Beste mensen,

Sinds een week heb ik een T300 Ferrari GTE en dat bevalt goed, komende vanaf een oude Logitech G27.
Zo'n G27 kon nogal een behoorlijk "klakkergeluid" geven (denk flatspot in rF2) en dat zou -zo heb ik mijzelf ingelezen- deze toch niet- of een heel stuk minder moeten doen gezien de riemaandrijving.

Hij doet het ook behoorlijk goed en stil, maar soms hoor ik toch datzelfde geluid als bij de G27 al is het minder aanwezig.
De beste manier om het te reproduceren, is in de instellingen op het "boing" effect te klikken.
Het rare is, dat als ik mijn stuur 45 graden naar rechts draai, op het effect klik, het stuur het effect natuurlijk ook geeft, maar er bijna geen geluid vanaf komt; mooi dus!
Maar nu 45 graden naar links; "KRRRRRR" een plastic plakkerig geluid.
En zo gaat het door; het geluid verandert bij diverse graden verdraaiing.

Ik vind het raar en heb natuurlijk de optie om het apparaat terug te sturen voor reparatie, maar; hoort het niet bij het product?
Het is natuurlijk nogal een gedoe en ik vraag mij af of ik geen mierenbevruchter ben?

Dus is mijn vraag; zouden degenen die een T300 hebben, deze test eens willen doen en kijken of het bij jullie ook zo is?
Ik kan er in berusten als het normaal is, geen probleem, maar ik wil niet door blijven emmeren met een stuur wat niet goed is.

Alvast hartelijk bedankt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djurres
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-06 00:43
Ik herken dit niet.
Maak eens een video?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stormbreaker
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-06 19:45
Ik had dit bij de T150 daarom ben ik ook binnen een week naar de TS PC Racer overgestapt.

i7-8700 - Gigabyte WindForce RTX 2070 8 GB - Corsair LPX Vengeance 32 GB 2666 Mhz - Aorus B360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e.looijenga
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
stormbreaker schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 08:43:
Ik had dit bij de T150 daarom ben ik ook binnen een week naar de TS PC Racer overgestapt.
Ik sinds gister ook 😉. Na 15jr eindelijk mn G25 kapot. T LCM pedalen en de TS versie met het Ferrari 488 stuur. Genieten 👍