Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil mijn pc gebruiken voor gamen en school dingen
Games: Warzone en Cold war
[b]Wat mag het systeem gaan kosten?
Pc Mag tussen de 800 en 850 kosten Niet veel meer dan dat.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee ik heb nog geen spullen voor mijn nieuwe pc
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik heb allles nog nodig en heb vooral hulp nodig bij het kiezen voor een videokaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil het liefste AMD gamen. Want het wordt me veel aanbevolen en schijnt handig te zijn als je bijvoorbeeld veel tabs open hebt staan.
[b]Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik heb niet veel eisen alleen wil ik wel graag 60 fps met normalen videosettings kunnen gamen.
[b]Ga je overklokken?
Nee ben het niet van plan.
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Standaard instellingen is prima. het is meer dat het wel okay er uit moet zien en dat het wel goed loopt.
[b]Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag weten of mijn idee voor een pc goed is. en wat de beste video kaart keuzen is voor mij.
Mijn concept.
Ik wil mijn pc gebruiken voor gamen en school dingen
Games: Warzone en Cold war
[b]Wat mag het systeem gaan kosten?
Pc Mag tussen de 800 en 850 kosten Niet veel meer dan dat.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee ik heb nog geen spullen voor mijn nieuwe pc
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik heb allles nog nodig en heb vooral hulp nodig bij het kiezen voor een videokaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil het liefste AMD gamen. Want het wordt me veel aanbevolen en schijnt handig te zijn als je bijvoorbeeld veel tabs open hebt staan.
[b]Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik heb niet veel eisen alleen wil ik wel graag 60 fps met normalen videosettings kunnen gamen.
[b]Ga je overklokken?
Nee ben het niet van plan.
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Standaard instellingen is prima. het is meer dat het wel okay er uit moet zien en dat het wel goed loopt.
[b]Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag weten of mijn idee voor een pc goed is. en wat de beste video kaart keuzen is voor mij.
Mijn concept.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3400G Boxed | € 169,- | € 169,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450M PRO-VDH Max | € 71,90 | € 71,90 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte Radeon RX 5500 XT OC 4G | € 241,96 | € 241,96 |
| 1 | Behuizingen | NZXT H510 Zwart/Rood | € 78,90 | € 78,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 88,90 | € 88,90 |
| 1 | Voedingen | DeepCool DQ750-M-V2L | € 79,95 | € 79,95 |
| 1 | Solid state drives | Crucial P1 1TB | € 89,90 | € 89,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 820,51 | ||