Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertjanzen
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 27-04-2021
Ik heb een laptop HP EliteBook 850 G7 met de volgende twee problemen. Als ik van de intel site de nieuwste videokaart driver download en installeer en daarna Windows update ga draaien dat hij dan een intel videokaart driver gaat downloaden en installeren die een jaar ouder is. Is er ook een mogelijkheid om alleen de videokaartdriver tegen te houden via Windows update? Ik wil nog wel andere drivers updates ontvangen via Windows update ontvangen.

Het volgende waar ik tegen aan loop is het energieschema die kan ik alleen op gebalanceerd zetten. Als ik een nieuw schema wil maken dan kan ik ook alleen maar uit gebalanceerd kiezen. via dit commando powercfg -duplicatescheme e9a42b02-d5df-448d-aa00-03f14749eb61in cmd zet ik altijd het profiel topprestaties aan alleen lukt dit niet op mijn hp laptop. Bij dell latitude laptop's kan ik via dit commando het profiel topprestaies wel aan zetten. Ik wil dit profiel graag hebben, omdat bij dit profiel de processor niet terug klokt naar een lagere snelheid als hij aan de stroom zit. Ik kan bij energie instellingen ook niks instellen over het gedrag van de processor dit kan ik wel op dell latitude laptop's en mijn desktop. Er zijn bij energie beheer ook veel minder energie instellingen in het profiel gebalanceerd dan op mijn desktop en dell latitude laptop's.waar ik ook mee werk.

Ik gebruik Windows 10 pro 64bit

Wie weet hoe ik deze weet dingen kan oplossen?

[ Voor 6% gewijzigd door bertjanzen op 26-04-2021 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Detmer

Professioneel prutser

bertjanzen schreef op maandag 26 april 2021 @ 22:54:
Ik heb een laptop HP EliteBook 850 G7 met de volgende twee problemen. Als ik van de intel site de nieuwste videokaart driver download en installeer en daarna Windows update ga draaien dat hij dan een intel videokaart driver gaat downloaden en installeren die een jaar ouder is. Is er ook een mogelijkheid om alleen de videokaartdriver tegen te houden via Windows update? Ik wil nog wel andere drivers updates ontvangen via Windows update ontvangen.
Via apparaatbeheer handmatig de nieuwe versie selecteren en gebruiken.

Je andere vraag weet ik niet :) .

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertjanzen
Ik heb het probleem met mijn videokaart driver opgelost. Door deze policy in te stellen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P06Es6l0EGbbbvr_kUU9Em_q7kg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/x2sZsRRoBL4DMCAy7JgoT0gX.png?f=fotoalbum_large

Ik installeer Windows 10 pro nu op nieuw zonder hem aan het internet te hangen met een lokaal account. Ik installeer alle drivers op de laptop die nodig zijn en hang hem dan pas aan het internet om de Windows updates binnen te halen. Hang ik hem voor ik de drivers heb geïnstalleerd aan het internet. haalt hij de missende drivers als nog op via Windows update. Dus de drivers moeten er eerst op staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-06 11:01
@bertjanzen Gebruik de driver van HP, ook al is deze 2 jaar oud.
HP past de driver aan, zodat het net iets beter werkt ;)

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertjanzen
Ik heb nu het volgende probleem dat hij als ik de functie toetsen wil gebruiken hij deze melding geeft.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1ABNdVtYqJpKHwgJoX12l8qG7o4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/VB1LYLN6TKkbTayKC4IMJgCQ.png?f=user_large

Ik weet dat je hier voor de HP Support Assistant moet installeren om het werkende te krijgen. Is er ook een manier om dit werkende te krijgen zonder het HP Support Assistant programma te moeten installeren. Dit programma installeert namelijk een hoop rommel en wil allerlei dingen controleren en in de gaten houden op mijn pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-06 22:29
Voor de functie toetsen heb je idd een stukje software van jou nodig.

Op de support page van HP kan je ook losse softpaq pakketten downloaden. Met individuele drivers en software.

De support assist is handig voor thuis gebruikers.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Pagina: 1