zoals je <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/127300/6>hier</a> kan lezen, ben ik in contact gekomen met planetarion. Ik ben nu op de homepage de manual al gaan doornemen enzo maar wat ik nog mis is enkele screenshots. Heeft er iemand enkele of weet iemand een URL met screenshots ??
Verwijderd
Wil je screenshots van tekst hebben dan? T'is tekst based hoor...
En planetarion ligt een beetje plat op'et moment.. tenminste.. bij mij, Ik kom er niet meer op. T'is ook enorm druk omdat einde van de ronde is en iedereen een enorme donatie heeft gekregen.
En planetarion ligt een beetje plat op'et moment.. tenminste.. bij mij, Ik kom er niet meer op. T'is ook enorm druk omdat einde van de ronde is en iedereen een enorme donatie heeft gekregen.
Verwijderd
Het is een webbased game dus veel valt er niet te zien eigenlijk.
Anders moet je maar iemand zoeken die jou ff in zijn account wil laten kijken ofzo...
Anders moet je maar iemand zoeken die jou ff in zijn account wil laten kijken ofzo...
Raven_, sorry to break the bad news, maar PA ligt onder een DDoS attack, ze zoeken nu samen met chello de master, maar er zijn al meer dan 1200 hosts die meedoen aan de DDoS 
Ziet er niet goed uit
Ziet er niet goed uit
Verwijderd
Zoiets hadik al in de gaten...Op donderdag 16 augustus 2001 17:33 schreef Terranca het volgende:
Raven_, sorry to break the bad news, maar PA ligt onder een DDoS attack, ze zoeken nu samen met chello de master, maar er zijn al meer dan 1200 hosts die meedoen aan de DDoS
Ziet er niet goed uit
Nope ...
De login is momenteel down lees hier maar op het planetarion forum.
En idd .. screenshots van een textbased game ... het maakt toch nu niet meer uit.
1: Je kan je niet meer inschrijven want de huidige ronde zit nu in de eindfase (er is al gewonnen, maar het is nu pauze totdat de volgende ronde begint, en iedereen kan nog even wraak nemen op hun vijanden)
2: De graphics worden volgende ronde toch gewijzigd.
3: De schepen en statistieken worden ook gewijzigd, dus huidige stats zijn niet interessant meer
Of de volgende ronde leuk gaat worden is nog erg onduidelijk... maar leuker dan de 2e rone zal het niet meer worden want thieves & pirates komen voorlopig niet meer terug
ps:
* Jive speelt al sinds de 1e ronde
En idd .. screenshots van een textbased game ... het maakt toch nu niet meer uit.
1: Je kan je niet meer inschrijven want de huidige ronde zit nu in de eindfase (er is al gewonnen, maar het is nu pauze totdat de volgende ronde begint, en iedereen kan nog even wraak nemen op hun vijanden)
3: De schepen en statistieken worden ook gewijzigd, dus huidige stats zijn niet interessant meer
Of de volgende ronde leuk gaat worden is nog erg onduidelijk... maar leuker dan de 2e rone zal het niet meer worden want thieves & pirates komen voorlopig niet meer terug
ps:
* Jive speelt al sinds de 1e ronde
Sorry maar ik heb het bericht dat het een DDoS is van iemand die ik vertrouw en die kent Zeus (admin @ PA). Het is dus echt een DDoSOp donderdag 16 augustus 2001 17:36 schreef JiveDAF het volgende:
Nope ...
ps:
* Terranca speelt al sinds de 1e ronde
Verwijderd
hmm dat is lame zeg.Op donderdag 16 augustus 2001 17:38 schreef Terranca het volgende:
[..]
Sorry maar ik heb het bericht dat het een DDoS is van iemand die ik vertrouw en die kent Zeus (admin @ PA). Het is dus echt een DDoS
Okies ...Op donderdag 16 augustus 2001 17:38 schreef Terranca het volgende:
[..]
Sorry maar ik heb het bericht dat het een DDoS is van iemand die ik vertrouw en die kent Zeus (admin @ PA). Het is dus echt een DDoS
1: Waarom word mijn posting gequote ???
2: Ik vind een post van Fudge en Oreo in general discussion iets betrouwbaarder dan een melding van een vriend die een vriend van een vriend van Zeus is, maar dat staat niet in de weg dat het hier idd om een DDoS attack gaat.
Verwijderd
Ik hoop in iedergeval dat de volgende ronde beter wordt dan Deze ronde....
WAnt ik heb nog nooit een zo zwaar suckende ronde gespeeld.....
YUK
Ronde 1 was met al ze bugs nog leuker
WAnt ik heb nog nooit een zo zwaar suckende ronde gespeeld.....
YUK
Ronde 1 was met al ze bugs nog leuker
Pagina: 1